cultura
La comèdia ‘La gran ofensa’ arriba al Teatre Can Rajoler de Parets
L’obra interpel·la l’espectador preguntant si hi ha límits en l’humor, si cal censurar la comèdia o si es pot fer humor de qualsevol tema

L’espectacle ‘La gran ofensa’, d’Oriol Pérez i Serapi Soler, arriba al Teatre Can Rajoler de Parets (Vallès Oriental) el dissabte 11 de desembre, a les 20.30 h.
L’obra de la programació de Cafè Teatre, es tracta d’una comèdia sobre els límits de l’humor amb l’objectiu que l’espectador arribi a reflexionar i a pensar sobre això.
‘La gran ofensa’ interpel·la l’espectador preguntant si hi ha límits en l’humor, si cal censurar la comèdia o si es pot fer humor de qualsevol tema.
L’obra té de protagonista Sergio i Bernat, dos còmics que estan començant a despuntar en el món de la comèdia.
Quan tot sembla que va bé, són demandats per un dels seus acudits pel Mateo, amb l’ajuda de la Maria Pilar, una advocada amb «dubtosa reputació», el Sergio i el Bernat intentaran no acabar a la presó i que l’opinió pública no acabi amb ells.
Notícies relacionadesL’obra s’emmarca dins del Dia Internacional amb Persones amb Discapacitat.
Més notícies de Parets en l’edició local d’EL PERIÓDICO
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura