per la crisi del coronavirus
Parets del Vallès amplia fins a l'1 d'octubre del 2020 el pagament no domiciliat de l'IBI
Els rebuts que estiguin domiciliats es podran pagar de manera íntegra o bé en quatre fraccions fins a l'1 de desembre

110214-fotos-aries-helicopter 98-1583230814
La Regidoria d’Economia i Hisenda de l’Ajuntament de Parets del Vallès ha arribat a un acord amb l’Organisme de Recaptació i Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona per ampliar el termini del pagament voluntari del rebut de l’Impost sobre Béns Immobles (IBI) fins a l’1 d’octubre.
El període de pagament començarà el 4 de maig i finalitzarà l’1 d’octubre per als rebuts no domiciliats, que s’hauran de pagar íntegrament.
Els rebuts que estiguin domiciliats es podran pagar de manera íntegra o bé en quatre fraccions.
Sobre l’IBI domiciliat
Arran de la crisi del coronavirus i l’estat d’alarma i per donar més facilitats a la ciutadania, l’Ajuntament cobrarà el rebut de l’IBI sencer, si està domiciliat, l’1 d’octubre en lloc de l’1 de juliol, per tant es retarda tres mesos.
En el cas que el pagament estigui fraccionat els pagaments es faran: l’1 de juliol, l’1 d’octubre, el 2 de novembre i l’1 de desembre.
Els rebuts de l’IBI incorporaran per primera vegada una rebaixa del 2,5% tal com es va aprovar en el ple d’ordenances fiscals d’octubre del 2019. El compromís és ampliar la rebaixa fins al 10%, amb un 2,5 anual fins a 2023, complint un dels punts del programa de govern de les tres forces polítiques.
D’altra banda, l’impost de guals es pagarà amb els rebuts no domiciliats (període voluntari) entre el 4 de maig i l’1 d’octubre.
Notícies relacionadesEls rebuts domiciliats dels guals es cobraran l’1 d’octubre del 2020.
Més notícies de Parets
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid