Els dies 3 i 4 de gener
VadeNadal, l'espai de lleure per a nens i joves de Parets, s'omple amb més de 1.500 persones en dos dies
Les instal·lacions esportives de Joaquim Rodríguez s'han adaptat a les diferents experiències en funció de l'edat
L'objectiu, a més d'entretenir i divertir, ha sigut fer una aposta qualitativa en les activitats proposades a les famílies
200104-va-de-nadal-web71 /
Més de 1.500 persones han visitat el Poliesportiu Municipal Joaquim Rodríguez els dies 3 i 4 de gener per disfrutar de la nova proposta lúdica, participativa i educativa per a nens i joves de Parets del Vallès: el VadeNadal.
Un 85% dels visitants que van omplir els dos pavellons esportius han sigut veïns i veïnes de Parets, mentre que un 15% han sigut residents de fora del municipi.
La creativitat, la participació, la solidaritat, l’afectivitat i la sociabilitat han sigut les premisses dels diferents jocs i activitats que durant els dos dies s’han pogut veure i disfrutar durant aquesta primera edició del VadeNadal.
Notícies relacionadesCom ja va explicar El Periódico, l’objectiu, a més d’entretenir i divertir petits i joves, ha sigut canviar el model de lleure que s’oferia fins ara i fer una aposta qualitativa en les activitats proposades a les famílies. La idea ha sigut impulsar un sistema més participatiu i educatiu, adaptat a les noves inquietuds i necessitats dels nens i joves de Parets.
Més notícies de Parets
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- El diari de Noah Salut mental i mitjans de comunicació: entre informar i manipular
- PREMIER PADEL FINALS | ÈXIT DE PÚBLIC La padelmania ocupa BCN amb més de 15.000 persones al Sant Jordi
- LA CRISI BLANCA Xabi Alonso recupera Mbappé per al seu ‘match ball’ de Vitòria
