CÀMERES DE VIDEOVIGILÀNCIA
Parets instal·la càmeres de videovigilància per controlar l'incivisme
L'ordenança de convivència ciutadana preveu sancions de fins a 3.000 euros per als infractors
muebles-parets
Durant les pròximes setmanes, l’Ajuntament de Parets instal·larà càmeres de videovigilància per controlar els abocaments no permesos que es produeixen en alguns llocs del municipi.
Inicialment, i com a prova pilot, els dispositius es posaran al barri Cerdanet, concretament al carrer Jaume Urgell amb Enric Ballera,«on els abocaments són recurrents», expliquen des del consistori. Les càmeres permetran detectar i sancionar els infractors.
El Govern Plural preveu, després de comprovar l’eficàcia del sistema, instal·lar càmeres en altres espais on els actes incívics o els abocaments il·legals es fan de manera regular.
Sancions de fins a 3.000 euros
Notícies relacionadesL’ordenança de convivència ciutadana preveu sancions de fins a 3.000 euros per les persones que tirin escombraries, runa, mobles i altres objectes en la via pública, a les vores dels rius o als solars sense edificar, tant públics com privats. També es preveuen sancions similars per no mantenir els solars de titularitat privada en bon estat.
Més notícies de Parets a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
- Els últims espeternecs de la borrasca Emilia encenen avisos per pluja i tempestes al litoral mediterrani
