Pros i contres / Article de Josep Maria Fonalleras Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.

Andrea Álvarez, premi de la Crítica a una actriu que fabrica joies

Álvarez es va integrar a Escenaris Especials, una idea de continuïtat i esforç de la dramaturga Clàudia Cedó, en l’intent de normalitzar la normalitat de persones que rebutgen el concepte d’un «ells» i un «nosaltres»

1
Es llegeix en minuts
Andrea Álvarez, premi de la Crítica a una actriu que fabrica joies

Andrea Álvarez és una jove actriu que acaba de guanyar el Premi de la Crítica en la categoria d’intèrpret revelació. Si la cosa s’acabés aquí, seria certament una notícia destacada en l’àmbit teatral, però es dona el cas que Álvarez ha rebut i ha celebrat el guardó a la llar compartida on viu, de la Fundació Ramon Noguera de Girona, un dels «nuclis de residència» que l’entitat posa a disposició de persones amb diversitat funcional. A la web de la fundació, al referir-se als centres de dia on es realitza teràpia ocupacional, hi ha la foto d’una noia que treballa en un taller de joieria. És l’Andrea, que va començar a fer teatre a través dels serveis d’oci de la fundació i que es va integrar al projecte Escenaris Especials, una idea de continuïtat i esforç de la dramaturga i directora Clàudia Cedó en l’intent de normalitzar la normalitat de persones que rebutgen el concepte d’un «ells» i un «nosaltres», com si parléssim, que ho fem, de compartiments estancs, de fronteres severes. Andrea Álvarez, amb l’espectacle ‘Mare de sucre’, no ha guanyat el premi perquè és especial, sinó perquè fabrica joies escèniques. Quan puguin, vagin a comprovar-ho.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web