Pros i contres

Xocolata del lloro

Un dolç per als més petits ha tornat en forma d’histèria col·lectiva

1
Es llegeix en minuts
Xocolata del lloro

Un producte de la casa Nestlé que s’havia deixat de produir fa més de cinc anys ha tornat a vendre's perquè es veu que hi havia una demanda universal que reclamava la ressurrecció. La tauleta es diu Jungly i conté xocolata amb llet i galeta, és cruixent i té gravats uns quants animals salvatges en forma de dibuixos infantils. Tot i no ser una xocolata de primer nivell és certament addictiva en un grau superlatiu. A més, ho recordo, el paquet contenia làmines que et parlaven de la selva i dels animals salvatges de la selva. Els meus fills la devoraven, clar, però era un producte que passava desapercebut entre desenes de llaminadures.

Ara ha tornat en forma d’histèria col·lectiva. Es van pagar més de 6.000 euros en una subhasta per la primera tauleta i resulta que hi ha tota una connexió clandestina de missatges que avisen de l’arribada de noves remeses, com si es tractés d’una droga. S’hi ha d’anar aviat perquè, si no, s’esgota de seguida i ves a saber quan n'hi tornarà a haver. Una fascinant història de desitjos insatisfets, dilacions dels plaers, control del mercat i gota a gota emocional. Un dia, un economista o un psicòleg en faran una tesi.