Odi i confusió
¡Que confinin la Generalitat!

El vicepresident amb funcions de president Pere Aragones i la consellera Meritxell Budo al Pati dels Tarongers abans de la reunio del Consell Executiu del Govern el 15 de desembre de 2020 (Horitzontal) Jordi Bedmar Govern ACN /
Mentre a la Generalitat Esquerra i els de Junts s’odien mútuament i cervalment, al carrer la desorientació és creixent. Les últimes mesures antivirus són d’un populisme sincrètic i gairebé ocultista.
- ¿Puc anar a Mataró?
- A Mataró sí.
- ¿Puc anar a La Roca?
- Crec que no.
- ¿I a la segona residència?
- Sí.
- ¿Sigui on sigui?
- Crec.
- Collons, doncs ens podem moure més que abans.
- Si és per visitar familiars, sí. O si vas a un hotel.
- ¿I a esquiar?
- Si vas a un hotel. Sí. Crec. O si ets familiar de l’abominable home de les neus. És una mica un embolic.
- En un bar pots esmorzar fins a dos quarts de deu, ¿no? Però, ¿et poden servir fins a dos quarts de deu i quedar-te una mica?
-No ho sé.
- ¿I si vacunen i soc a la segona residència?
- No en busquis les pessigolles. La Generalitat diu que el dia 28 desembre revisaran les mesures.
- El dia dels Sants Innocents, potser l’encerten per casualitat. Un amic denuncia que la seva dona ha quedat confinada en un gimnàs que ha sigut tancat. No se sap res d’ella ni del terapeuta. Pobres.
Et pot interesarMentrestant els d’Esquerra i els de Junts segueixen en la seva guerra civil a les xarxes associals. La seva és una avorrició enverinada i repulsiva. Falta tan poc per a les eleccions que la Covid els importa poc. Ningú governa.
Divendres Jordi Basté va expressar el que pensem tots de l’actuació de la Generalitat. «Prou de fer actuacions impròpies d’un govern europeu», i després va afegir que la manera en què s’estan prenent i anunciant mesures «no té ni solta ni volta». Morts.
Ja ets usuari registrat? Inicia sessió
Estàs llegint un contingut especial elaborat per la redacció dEl Periódico per la seva comunitat de lectors.Per gaudir dels continguts de +Periódico has de navegar registrat. No té cap cost, però et permet accedir a la nostra informació i serveis de qualitat.