On Catalunya

Has de deixar-te veure a...

Mikakus: obre a Barcelona el cop de pilota ‘fashion’ d’Iniesta

La marca catalana de ‘sneakers’ que va triomfar al Japó gràcies a l’exblaugrana obre a Barcelona la seva primera botiga física de la Península

1
Es llegeix en minuts
Abel Cobos
Abel Cobos

Periodista

Especialista en cultura digital, tendències i oci.

Ubicada/t a Barcelona

ver +

Mikakus, potser et sona el nom. És aquesta marca de ‘sneakers’ creada per tres joves a Cabrera de Mar que es va fer bastant viral el 2018. L’estil de les seves vambes seguia a la perfecció el que es port avui dia: reinventar el calçat sport dels 80 i 90, però acostant-lo a una estètica amb tocs més futuristes i que combini amb la roba de carrer, no només l’esportiva. És a dir, el ‘look’ general de l’assistent al ‘Primavera Sound’.  

Notícies relacionades

El seu primer any de vida va ser només ‘online’, sense botigues físiques, però molt prolífic: va aconseguir traspassar les fronteres del nostre país i va trobar el seu nínxol per tot Europa i fins i tot als Estats Units. Però van donar un cop de pilota quan, el 2019, es van aliar ambIniesta. L’exblaugrana, nou soci del projecte, va crear la sevapròpia líniade sabatilles i va ajudarMikakus a marcar un gol al mercat japonès. Fins i tot van obrir la seva primera botiga física aKobe, ciutat on actualment juga el futbolista.

Ara, un any després, s’atreveixen a fer el salt al format físic a Barcelona, amb la inauguració d’un local ala Rambla Catalunya, 74. Acaben d’obrir-lo, fa poc més d’una setmana, i té com a objectiu obrir-se a aquesta població que no consumeix la venda ‘online’. Però no només estrenen local, també un nou catàleg que no es limita a les vambes (que costen entre els 100 i 400 euros), sinó que compta amb samarretes, dessuadores, xancletes i, com no pot ser de cap altra manera el 2020, mascaretes. Si la botiga física té tant èxit com la seva marca ‘online’, potser estem davant un dels pròxims ‘hot espot’ del’Eixample.

Temes:

Botigues