Música en directe

Dellafuente torna a Barcelona: actuarà al Share Festival 2026

Dellafuente torna a Barcelona: actuarà al Share Festival 2026

Zowy Voeten

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Dellafuente va donar senyals de vida a finals de 2025, en un esdeveniment d’Apple al centre de Madrid en què va actuar al costat d’Amaia, Yeray Cortés i Israel Fernández, quan tothom el feia en la llarga ombra en què sovint passa temporades. L’artista granadí, tanmateix, va anunciar que tornaria durant 2026 encara que toqués el cel mesos abans, al juny de l’any passat, amb els seus dos concerts a l’estadi Metropolitano. Dos espectacles únics que no es van reproduir a Barcelona però que ara, en format gira de festivals (ahir es va anunciar la seva presència al Bilbao BBK Live), sí que passarà per la capital catalana. Ho farà al Share Festival (on va actuar el 2023), que se celebrarà al Parc del Fòrum el 24 i 25 de juny, juntament amb altres noms confirmats avui com Lola Índigo, Omar Courtz i Dei V.

Notícies relacionades

L’organització de la cita, que ja sumarà vuit edicions, ha comunicat aquest dimecres també que comptaran amb la presència d’Alejo, Aleesha, Ultralone i Suzete, que completen un cartell amb els ja anunciats Myke Towers, RVFV, Juan Magán, Yan Block, De La Rose, Delaossa, Lucho RK, La Pantera, Ptazeta, 31 FAM i Kidd Voodoo. Després del 'sold out' de la passada edició, l’organització del Share Festival habilitarà noves zones dins del recinte amb l’objectiu d’ampliar-ne la capacitat.

Share Festival ha destacat que l’edició de 2026 reuneix “algunes de les figures més rellevants del panorama urbà nacional i internacional, en un cartell que reflecteix la diversitat i el moment d’expansió que viu actualment el gènere”.