RTVE Catalunya bat rècords digitals després de l’entrevista a Urdangarin

Entrevista de Iñaki Urdangarin con Jordi Basté.

Entrevista de Iñaki Urdangarin con Jordi Basté. / EPC

1
Es llegeix en minuts
Alba Giraldo
Alba Giraldo

Redactora

ver +

RTVE Catalunya va batre rècords en l’àmbit digital la setmana passada tant en consum web com a les xarxes socials. Entre els dies 8 i 14, la web va registrar 172.854 visitants únics, amb un increment del 115% sobre la setmana anterior. Per la seva banda, La 2Cat va arribar a les 212.438 visites totals, impulsades pel consum de vídeo sota demanda (VOD).

El programa Pla seqüència, presentat per Jordi Basté i estrenat dijous passat, va impulsar aquest creixement. L’entrevista a Iñaki Urdangarin emesa a La 2Cat va aconseguir 60.722 visualitzacions, i va concentrar més del 53% del consum audiovisual de la setmana. Les notícies vinculades a l’entrevista i els altres continguts d’actualitat van augmentar el temps de permanència en la web i van reforçar la connexió amb l’audiència.

L’estrena de Pla seqüència també va marcar un rècord d’audiència per a la cadena en català de TVE. Va ser l’estrena més vista de La 2Cat des del seu inici i va atraure 145.000 teleespectadors. Amb un 9,2% de quota, va triplicar la mitjana habitual de la cadena, que al desembre se situa en un 3,1%.

RTVE Catalunya també ha firmat una setmana rècord a les xarxes socials: amb 12,3 milions de visualitzacions, representa un creixement del 334% respecte al mateix període de l’any anterior. La cadena va sumar 758.500 interaccions, amb un augment del 1.220%. A TikTok va tenir 7,6 milions de visualitzacions i 661.000 interaccions.

Notícies relacionades

El contingut més viral va ser un clip del programa De cara a barraca sobre la remuntada del Manchester City contra el Reial Madrid, que va ser el contingut amb més interaccions de la setmana a Espanya (625.000) i el segon vídeo més vist de totes les plataformes, amb 6,1 milions de visualitzacions.

Les declaracions d’Urdangarin sobre la seva experiència a la presó, difoses a TikTok, Facebook Reels i X, van tenir un gran impacte.