Desmentiment
"Soc la baronessa Thyssen-Bornemisza"
La revista Vanitatis va informar ahir que Carmen Cervera havia sol·licitat recentment una renúncia voluntària de la seva nacionalitat suïssa presumptament per reordenar la seva herència i simplificar els futurs processos legals. Al realitzar la renúncia, Cervera perdria de manera immediata el passaport suís i tota la documentació vinculada a la seva identitat, en la qual consta el cognom Thyssen-Bornemisza. El mitjà també afirmava que hauria acudit al Registre Civil espanyol per establir el nom de Carmen Thyssen com el seu nom de pila i, d’aquesta manera, conservar el cognom del seu marit.
Davant aquestes afirmacions, la baronessa va confirmar a El Mundo que no ha renunciat a res i que continua sent baronessa. "En una ocasió vaig dir a un advocat que era hora de deixar el passaport suís perquè ja tinc el d’Andorra, així que vaig pensar que no hi havia necessitat d’anar pagant impostos a tot arreu", va dir. Però la baronessa va afegir que ha deixat de tenir relació amb aquest advocat, al qual acusa d’haver filtrat informació que no té fonament.
"Al final no sé si es va donar per finalitzat el document suís, jo no li vaig donar més importància. En tot cas, és absurd lligar un passaport a un matrimoni. Jo em vaig casar [amb Hans Heinrich von Thyssen-Bornemisza a Anglaterra] i des d’aquest matrimoni soc la baronessa Thyssen-Bornemisza. El meu marit es va morir i no m’he tornat a casar, aquest continua sent el meu títol", va explicar al mateix mitjà. Cervera també afegeix que, tot i que els registres canviessin, per a ella el seu estatus nobiliari es manté vigent en l’imaginari públic. "Soc la baronessa Thyssen-Bornemisza", va acabar dient.
- Mobilitat Restablert el servei de trens a les línies R13, R14, RT1 i R4 de Rodalies
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Cine On es poden veure les pel·lícules nominades als premis Gaudí
- Investigació oberta ¿Qui va matar Magdalena Mas? Una samarreta, tres extraccions en caixers... i un crim sense resoldre des del 2005
- Manifestació contra el caos ferroviari Milers de persones convocades per l’ANC denuncien el caos de Rodalies: «La independència és l’única solució»
