Incògnita
Vídeo | Rosalía llança aquest dilluns a les 17.00 hores ‘Berghain’, la primera cançó del seu nou disc ‘Lux’
L’artista catalana no farà esperar més els seus seguidors i, una setmana després d’anunciar el seu nou àlbum fa pública la primera cançó: ‘Berghain’
El ‘tracklist’ i les col·laboracions de ‘Lux’, el nou disc de Rosalía: de Björk a Sílvia Pérez Cruz i l’Escolania de Montserrat
Rosalía anuncia la publicación de su canción para este lunes
Rosalía llança aquest dilluns a les 17.00 hores la primera cançó del seu nou disc ‘Lux’, que es publicarà el 7 de novembre, més de tres anys després de l’exitós ‘Motomami’. L’àlbum està compost per 15 temes en digital i 18 cançons en el vinil i CD que donaran vida a la nova aventura de la catalana, en què col·laboren artistes com Björk, Carminho, Estrella Morente, Silvia Pérez Cruz o Yves Tumor, i que mostraran una nova versió de la cantant, «per primera vegada sense por del fracàs».
L’artista catalana no farà esperar més els seus seguidors i els delectarà ja amb la primera cançó: ‘Berghain’. Un tema del qual ja es pot intuir la melodia perquè ella mateixa va publicar una partitura que van interpretar els seus seguidors.
@victordavid14 Rosalía- Berghain en Saxofón #saxophone #saxofonista #berghain #rosalia #cover ♬ sonido original - Victor David
@alecbio Lo que necesitábamos, nueva música de @La Rosalia ✨❤️ . #rosalia #berghain #guitarra #album #parati ♬ so original – alecbio
¿Què significa Berghain?
El nom d’aquesta cançó és el d’una discoteca de Berlín molt exclusiva, on s’ha d’anar amb una indumentària molt concreta i on no es poden passar telèfons mòbils.
Aquest tema marca l’inici de la segona part del seu nou disc –dividida en quatre–. La cantant no ha donat gaires detalls sobre ‘Lux’, que significa ‘llum’ en llatí, però sí que ha explicat que és una nova era per a ella i que és un projecte molt diferent dels anteriors: «Hi ha la intenció d’utilitzar un so diferent, amb una paleta més orquestral, i unes temàtiques també una mica diferents».
El 7 de novembre la cantant catalana pujarà a l’escenari del Roig Arena per iniciar la seva nova era amb un espectacle dissenyat exclusivament per a l’ocasió. El disc, que ha gravat amb la London Symphony Orchestra, explora temes de la mística femenina, la transformació i l’espiritualitat, traçant l’arc entre la il·lusió i la pèrdua, la fe i la individualitat.
Llista completa de cançons
MOV I
1. Sexo, violencia i llantas
2. Reliquia
3. Divinize
4. Porcelana
5. Mio Cristo
MOV II
6. Berghain
7. La perla
8. Mundo nuevo
9. De madrugá
MOV III
10. Dios es un stalker
11. La yugular
12. Focu ‘ranni [exclusiva]
13. Sauvignon blanc
14. Jeanne [exclusiva]
MOV IV
15. Novia robot [exclusiva]
16. La rumba del perdón
Notícies relacionades17. Memória
18. Magnolias
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Catalunya aprova una nova llei per erradicar l’LGTBI-fòbia
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
