Cornellà no concedeix els permisos per al concert de Lola Índigo

Menys d’una setmana després que el Reial Madrid desmentís Lola Índigo al manifestar que "no està en condicions" de donar per confirmat el concert anunciat per l’artista per al 14 de juny del 2025 al Bernabéu, una altra data queda ara igualment en entredit. El xou programat per al 12 de juliol al RCDE Stadium, de Cornellà, no disposa del vistiplau de l’Ajuntament, segons un comunicat del club. La nota va ser replicada al cap de poques hores per l’empresa que gestiona els concerts a l’estadi, que recorda l’acord signat aquest estiu per organitzar allà esdeveniments musicals i informa del contracte de lloguer del recinte formalitzat per a aquell dia.
El RCD Espanyol va informar que "a data d’avui, no es disposa de les autoritzacions corresponents per confirmar aquest concert en aquesta data concreta del 12 de juliol del 2025", i va afegir que el club continuarà fent "les gestions pertinents amb els implicats per a la bona organització dels concerts en el RCDE Stadium". L’actuació figura, igual com la del Bernabéu, a la web oficial de Lola Índigo. Les entrades del concert a Cornellà s’havien de posar a la venda dijous vinent.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Plataformes digitals La moderadora de continguts de Meta registra un ero històric: 2.062 acomiadaments a la torre Glòries
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig