Augmenta la tensió en l’enganxada entre Broncano i Motos
David Broncano y Pablo Motos
L’enganxada entre Pablo Motos i David Broncano, després que el presentador de La Revuelta (La 1) denunciés pressions exercides per part d’El hormiguero (Antena 3) perquè el pilot Jorge Martín, campió del món de MotoGP, no aparegués en el seu programa dijous passat, continua escalant nivells.
Dilluns a El hormiguero, Motos va qualificar d’"agressió" les paraules de Broncano i va llançar un dard contra TVE, parlant de la "versió deformada que es difon des de la televisió pública", que el que era "un mer malentès per un convidat ho va convertir en una de les notícies principals del dia". El presentador també va acusar la cadena de "mala praxi periodística, més pròpia de la desinformació que d’una televisió pública, que omet el primer deure del periodisme que és el de contrastar la informació". "Ens costa creure que no hi hagi altres interessos darrere de tota aquesta versió tergiversada del que va passar", va ressaltar.
Notícies relacionadesTots esperaven que Broncano respongués ahir però el presentador de TVE va recórrer a l’humor. "¿Sap vostè què és el que vull?", va fer broma la còmica Lala Chus, amb referència a la trucada que fa el programa d’Antena 3 a gent aleatòria per regalar-los la targeta d’El hormiguero amb milers d’euros. "Molaria que truquessin als famosos i els diguessin: ¿sap vostè què és el que vull? Que només vinguis a El hormiguero", va respondre Broncano.
RTVE sí que es va encarregar de desmentir les acusacions de Motos. "La Corporació RTVE vol posar en valor la professionalitat dels seus serveis informatius i rebutja que es posi en dubte el bon fer dels seus treballadors davant la polèmica suscitada en els últims dies. Com és públic i es pot comprovar, l’escaleta de tots els espais informatius de la corporació ha seguit l’actualitat política diàriament i la polèmica de La Revuelta s’ha tractat com un assumpte més d’actualitat, sense obrir en cap cas els seus informatius".
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Notícies falses a internet Brigitte Macron porta a judici 10 persones per haver difós que és home
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- El PSOE ignora l’origen dels 181.150 euros que va avançar la trama Koldo
- Joan Carles I defensa la seva "herència" democràtica i vol tornar a Espanya
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- Segueixin atents a les pantalles
- Sánchez presentarà els Pressupostos malgrat el cop de porta de Puigdemont
