La mítica ‘Bola de drac’ tornarà a 3Cat i SX3 el 26 de novembre

La reemisión de la trilogía coincide con el 40 aniversario del estreno de Dragon Ball. /
La mítica sèrie japonesa Bola de drac tornarà a la plataforma de streaming 3Cat i a la cadena infantil SX3 a partir del 26 de novembre amb les seves dues primeres temporades Bola de Drac i Bola de Drac Z. La ficció d’Akira Toriyama, finat el mes de març passat, es va emetre per primera vegada a Catalunya fa més de 30 anys, el 1990, amb gran èxit d’audiència. Les aventures de Son Goku es van convertir en un fenomen social i la saga va ser referent de l’anime en català per a moltes generacions.
El còmic manga, publicat fa ara 40 anys, va vendre més de 160 milions de còpies al Japó i 260 milions a escala mundial. Després del gran èxit, la història va fer el salt a la petita pantalla de la mà de Toei Animation i es va poder veure a TV3 doblada al català.
Fa uns mesos, 3Cat va anunciar la firma d’un preacord amb Toei Animation per a l’emissió de 575 episodis i la cessió gratuïta del doblatge català per poder distribuir-lo a altres plataformes de manera internacional. Amb aquesta adquisició, el 3Cat reforça l’aposta en el SX3, la plataforma d’entreteniment i formació dirigida a públic infantil i familiar.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE
- CONTEXT Sánchez en el seu laberint
- Tempesta judicial i política El PP defensa no buscar una moció de censura amb Junts
- Tempesta judicial i política Sánchez ha de "prendre mesures"
- El PSOE d’Aragó suspèn dos càrrecs per sortir als àudios