El documental ‘El caso Sancho’ no té "data definida" per a l’estrena
Rodolfo Sancho, padre de Daniel Sancho, en el documental de Max /
El caso Sancho documental de Max, estrenarà els tres episodis restants (després del llançament el 9 d’abril d’un capítol zero amb l’entrevista exclusiva a l’actor Rodolfo Sancho, pare del presumpte autor de l’assassinat) "pròximament", segons confirma la plataforma de streaming. El true crime investiga l’assassinat del cirurgià colombià Edwin Arrieta a Tailàndia, amb testimonis de l’entorn de Daniel Sancho, el presumpte autor dels fets (avui es compleix un any de la seva detenció), i de la víctima.
Max va publicar l’Episodio Cero just abans de començar el judici. Aquesta va ser una entrega exclusiva i introductòria que col·locava les peces per al que suposaria el procés judicial, que continuarà en marxa fins al 29 d’agost, quan es coneixerà la sentència, i que serà el gruix de la sèrie.
Segons Max, la producció encara "s’està elaborant", ja que sempre va estar previst que es gravés en temps real durant el judici i, de moment, "ni tan sols ha sigut publicada la sentència". Per tant, els tres episodis restants encara no tenen una "data definida" d’estrena, però es podria esperar que la plataforma els llancés després de la resolució judicial del cas.
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Investigació pel 29-O "Un puto desastre serà això presi", va escriure Mazón a Feijóo en la dana
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Ruta Un encreuament de camins
- Regal nadalenc La gran sèrie sobre el futbol americà i la vida
- Cata mayor Entre l’ou farcit i el cubanito
- Taules amb un toc brillant Els millors plats festius de BCN
