CONCERTS
Iberoexperia Sessions enllaça Espanya, Llatinoamèrica i Portugal
Cartel de Iberoexperia Sessions
El cicle de concerts Iberoexperia Sessions arriba a Barcelona i Madrid entre juliol i novembre per acostar i unir l’escena musical contemporània de Llatinoamèrica, Portugal i Espanya. Els artistes iLe (Puerto Rico), Carlinhos Brown (Brasil), Ana Tijoux (Xile) i Aterciopelados (Colòmbia) conformen el cartell del festival iberoamericà.
L’organització busca "unir artistes, països i públics iberoamericans, superant barreres geogràfiques i culturals" per establir "profundes connexions internacionals basades en la música, amb grans artistes compartint el mateix escenari".
L’elenc de convidats és explosiu. Començant per iLe, la cantant i compositora porto-riquenya que va començar formant part del grup de rap Calle 13 i va acabar guanyant un Grammy el 2016 a millor àlbum de rock, urbà o alternatiu.
D’altra banda, Carlinhos Brown és un tot terreny: cantant, percussionista, compositor i productor musical. La seva carrera es remunta als anys 70, quan influït pel rap, el soul, el funk i els ritmes afrobahians, va desenvolupar un so particular, convertint-se en un dels creadors de l’estil conegut com samba-reggae.
Ana Tijoux tampoc deixarà indiferent ningú. I és que la música de l’artista francoxilena ofereix un passeig pel hip-hop, el rap alternatiu, el trip-hop i fins i tot per la variant de jazz que inclou rap. Una innovadora del seu gènere que, a més, utilitza les seves lletres a tall de reivindicació feminista.
Notícies relacionadesFinalment, Aterciopelados, l’emblemàtica banda de rock alternatiu colombiana, oferirà un espectacle a través d’alguns dels seus temes més reconeguts, com Bolero Falaz o Baracunatana.
El cicle de concerts se celebrarà a Barcelona (Sala Paral·lel 62, excepte el cas d’Aterciopelados, que serà a la Sala Apolo) i Madrid (Sala La Riviera).
- L’emotiu concert que va contraprogramar Rosalía
- Gemma Mengual: "Vam ser conillets d’Índies i vam fer coses que ara no es farien ni de conya"
- Entendre-hi més Raimon: «Jo anunciava un títol i després cantava el que em donava la gana i com que el policia no sabia català...».
- El nucli de Mazón va parlar el dia de la dana 9 minuts amb Pradas
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Els blocadors beta deixaran de prescriure’s després d’un infart sense seqüeles: una revisió d’estudis confirma que no serveixen
- Bullying, inacció i silenci: «El bullying comença a casa quan criem un nen tirà»
- Llista mundial ‘Divinize’ de Rosalía es converteix en la primera cançó en català que debuta al Top50 Global de Spotify
- Crisi a la Generalitat Valenciana Feijóo vaticina que el relleu de Mazón «sortirà bé» i Vox avisa: «No tenim por d’eleccions»
- Negociacions trencades Tot el que va quedar al calaix de la taula entre el PSOE i Junts a Suïssa després de 19 cites
