MÚSICA
El Barcelona Obertura Spring Festival oferirà 23 concerts gratuïts
Del 5 al 24 de març, la iniciativa del Liceu, L’Auditori i el Palau de la Música Catalana programarà actuacions en llocs singulars

Aquest mes de març la capital catalana torna a acollir el Barcelona Obertura Spring Festival, una cita que concentrarà del 5 al 24 de març interessants programes musicals, debuts, concerts i estrenes al Liceu, L’Auditori i el Palau de la Música Catalana ja anunciats en la programació dels esmentats equipaments així com un interessant recull de concerts gratuïts en espais singulars amb grups o solistes emergents englobats a Ciutat de Clàssica. La iniciativa, que permetrà descobrir interessants artistes en 23 llocs icònics de la ciutat com la Casa Batlló i el Museu Picasso, requereix als espectadors reserva prèvia d’entrades a la web de Barcelona Obertura.
A partir del 21 de febrer a les 10 del matí sortiran les dels concerts previstos del 2 al 16 de març i a partir del 8 de març es podrà sol·licitar les de la resta d’actuacions. Atès l’èxit i la rapidesa amb què s’esgoten, aquest any hi haurà més localitats disponibles, 3.768 davant les 2.660 del 2023.
Tres compositores del segle XIX
Notícies relacionadesEntre els itineraris previstos n’hi ha un dedicat a Arnold Schönberg en el 150è aniversari del seu naixement i un altre, anomenat Tres universos, tres dones, centrat en les compositores: Dora Pejaceviv (1885-1923), Marie Jaëll (1846-1925) i Amy Beach (1867-1944).
En total, la programació del Barcelona Obetura Spring Festival comptarà amb 500 artistes en 40 actuacions en 26 escenaris. Aquest any el Liceu compta amb una moderna lectura escènica de l’aclamat director Bob Wilson d’El Messies de Händel.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se