EsPECTacle
La Superbowl homenatjarà Sinatra amb la seva mítica ‘My Way’
La Superbowl de diumenge, que se celebra per primera vegada a Las Vegas, té assegurat l’espectacle. Hi haurà diverses sorpreses en la final entre Kansas City Chiefs i els San Francisco, on el futbol pràcticament passarà a segon pla.
Un dels moments més especials d’aquesta Superbowl serà l’homenatge a Frank Sinatra. Una de les seves mítiques cançons, My Way, que és una bona representació de la ciutat on aquest any té lloc la Superbowl, sonarà a l’estadi i estarà interpretada per Paul Anka. L’elecció del tema de Sinatra per inaugurar l’esdeveniment no és casual. Representa un tribut a la ciutat amfitriona, ja que la lletra "la defineix a la perfecció", segons diuen els organitzadors.
Notícies relacionadesUsher i una orquestra
Tot i que Anka no serà l’únic que interpretarà aquesta cançó tan reconeguda. L’artista protagonista de la Superbowl, Usher, també cantarà aquest tema en el marc de l’homenatge a Frank Sinatra. Comptaran, a més, amb una orquestra per interpretar la cançó i a la pantalla gegant es mostraran imatges de l’artista, tant dins com fora del recinte. Tot i que el cantant va morir fa 26 anys, la seva música continua sonant arreu del món. Entre altres espectacles, també hi haurà una experiència immersiva per als espectadors amb els jugadors de la NFL.
- Història «La intel·ligència artificial inocula feixisme a la sang de la humanitat»
- Helena Jubany La defensa de Laiglesia demana més temps per presentar els escrits en el cas Jubany a l'espera d'un contrainforme d'ADN
- El nou finançament El Govern allarga al 2029 la data en què la hisenda catalana estarà preparada per recaptar el 100% de l’IRPF
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- El futur de la legislatura Illa manté la seva confiança en Zapatero i demana a Sánchez que «aguanti»: «Als socialistes, ni ens dobleguen ni ens rendim»
