EsPECTacle
La Superbowl homenatjarà Sinatra amb la seva mítica ‘My Way’

La Superbowl de diumenge, que se celebra per primera vegada a Las Vegas, té assegurat l’espectacle. Hi haurà diverses sorpreses en la final entre Kansas City Chiefs i els San Francisco, on el futbol pràcticament passarà a segon pla.
Un dels moments més especials d’aquesta Superbowl serà l’homenatge a Frank Sinatra. Una de les seves mítiques cançons, My Way, que és una bona representació de la ciutat on aquest any té lloc la Superbowl, sonarà a l’estadi i estarà interpretada per Paul Anka. L’elecció del tema de Sinatra per inaugurar l’esdeveniment no és casual. Representa un tribut a la ciutat amfitriona, ja que la lletra "la defineix a la perfecció", segons diuen els organitzadors.
Notícies relacionadesUsher i una orquestra
Tot i que Anka no serà l’únic que interpretarà aquesta cançó tan reconeguda. L’artista protagonista de la Superbowl, Usher, també cantarà aquest tema en el marc de l’homenatge a Frank Sinatra. Comptaran, a més, amb una orquestra per interpretar la cançó i a la pantalla gegant es mostraran imatges de l’artista, tant dins com fora del recinte. Tot i que el cantant va morir fa 26 anys, la seva música continua sonant arreu del món. Entre altres espectacles, també hi haurà una experiència immersiva per als espectadors amb els jugadors de la NFL.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura