Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO | ¿Cap a on va la guerra a Gaza?

El conflicte entre Israel i Palestina ja inclou nivells internacionals i afecta a tothom. Des del 7 d’octubre els atacs no han fet més que augmentar i cada vegada les persones afectades pel conflicte es multipliquen.
Fins a Israel s’han traslladat magnats com Joe Biden, el president dels Estats Units, i Olaf Scholz, Canceller federal d’Alemanya, entre d’altres. I els països estan prenent posició a favor d’Israel o de Palestina.
Notícies relacionadesPerò, ¿cap a on va la guerra a Gaza? En aquest episodi del Pòdcast d’El PERIÓDICO comptem amb la interessant lectura de la periodista Marta López –des de la redacció d’El Periódico– i amb l’experiència diària i personal d’Andrea López Tomás –des de Jerusalem–, on comença a no resultar fàcil informar de manera regular.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"