Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO | ¿Cap a on va la guerra a Gaza?

El conflicte entre Israel i Palestina ja inclou nivells internacionals i afecta a tothom. Des del 7 d’octubre els atacs no han fet més que augmentar i cada vegada les persones afectades pel conflicte es multipliquen.
Fins a Israel s’han traslladat magnats com Joe Biden, el president dels Estats Units, i Olaf Scholz, Canceller federal d’Alemanya, entre d’altres. I els països estan prenent posició a favor d’Israel o de Palestina.
Notícies relacionadesPerò, ¿cap a on va la guerra a Gaza? En aquest episodi del Pòdcast d’El PERIÓDICO comptem amb la interessant lectura de la periodista Marta López –des de la redacció d’El Periódico– i amb l’experiència diària i personal d’Andrea López Tomás –des de Jerusalem–, on comença a no resultar fàcil informar de manera regular.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Cimera a París 26 països, entre ells Espanya, "es comprometen formalment" a desplegar tropes a Ucraïna un cop signada la pau
- Onze de Setembre Illa dissenya una Diada «oberta al món»: «Catalunya és un país ric dins de la seva diversitat»
- Xoc entre poders Illa critica la plantada de Feijóo en l’obertura de l’any judicial: «No podem desmuntar o desprestigiar les institucions»
- Òbit Giorgio Armani, el ‘rei’ de la moda italiana, mor als 91 anys
- Discrepàncies internes Rull rebutja els motius de Giró per anar-se’n de Junts: «Quan hi ha possibilitat d’entesa s’entra a fons, aquí i a Madrid»