«Franctiradors a punt»
VÍDEO | La polèmica cançó de Valtònyc just abans de les eleccions del 28M
El raper mallorquí publica ‘Sistema demofàstic’, una crítica ferotge al context polític i social actual amb dard a Joan Carles I
Última hora de les eleccions municipals i autonòmiques 2023, en DIRECTE
«A mi no em calla ni Déu», recorda Valtònyc. El raper ha reaparegut amb un nou tema que no deixa canya dreta en vigílies de les eleccions municipals i autonòmiques d’aquest diumenge. El mallorquí ha publicat el tema ‘Sistema demofàstic’, una crítica ferotge al context polític i social actual en la qual no falta un altre dard als polítics i a Joan Carles I: «Franctiradors a punt, apuntant al Borbó», canta amb la col·laboració de l’artista Acros.
Feia dos anys que Vatònyc es mantenia en silenci, però explica a Twitter que Acros li va demanar expressament una cançó sobre els comicis del 28M. Per això el raper posa el focus en la classe política.
Notícies relacionadesDiu que està «cansat dels polítics de merda i els seus iots, canviant llaços grocs per kalàixnikov». A més, carrega contra Ada Colau i una formació en concret. «Abans de fer-nos del PSC ens hem de fer terroristes».
El dard contra el rei emèrit no és nou. El raper ha criticat durament la família reial al llarg de la seva trajectòria. De fet, el tema ‘El rei Borbó’ forma part de les més de 10 cançons per les quals va ser condemnat a la presó el 2018 pels delictes d’enaltiment del terrorisme, calúmnies i injúries greus a la Corona.
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Després de més de tres hores de reunió Puigdemont trenca amb el PSOE: "Podrà ocupar poltrones, però no podrà governar"
- De la mà de la IA El Govern s’inspira en el model estoni per simplificar els tràmits administratius
- Agressions sexuals Detenen un jove de 18 anys per fer tocaments a dues adolescents a les Fires de Girona
- Viral La nova vida de Dani Alves als 42 anys, de futbolista a predicador en una església a Girona: «S’ha de tenir fe, jo soc la prova d’això»
- REUNIÓ DE LA DIRECCIÓ El PSOE fa una última crida a Junts per evitar la ruptura: «Val la pena dialogar i arribar a acords»
- L’atenció primària Les infermeres de Catalunya critiquen la vacunació «improvisada» contra la grip en una jornada de concentracions
