Venjança musical
La cançó de Shakira i Bizarrap bat rècords a Youtube: 64 M en 24 hores
La colombiana Shakira i el productor argentí Bizarrap baten rècords amb ‘Bizarrap Music Sessions #53’, tema que en poc més de 24 hores ha aconseguit gairebé 64 milions de reproduccions a Youtube, superant ‘Despacito’ (2017) de Luis Fonsi, que va arribar a gairebé 25 milions en tot just 12 hores.
Amb 63.736.321 de visualitzacions el tema de la colombiana s’ha convertit en un sol dia en la millor estrena llatina de la història de YouTube. El primer milió de la ‘BZRP Music Sessions #53’ es va assolir en tot just vuit minuts.
En aquests moments continua sent la tendència número 1 en música a YouTube, i en aquest curt període de temps ha aconseguit 5,5 milions de m’agrades i registra més de 325.000 comentaris.
A més, aquest tema ha tingut milers de visualitzacions a les xarxes socials. Per exemple, en el perfil de Twitter de Shakira la cançó ha sigut reproduïda per gairebé 12 milions d’usuaris i en el de Bizarrap ja ha arribat als 31,6 milions.
En el compte d’Instagram de la colombiana, el vídeo de la cançó ha rebut gairebé vuit milions de m’agrades, una xifra molt semblant a la que ha rebut Bizarrap a la mateixa xarxa social.
A ‘BZRP Music Session #53’, Shakira llança frases dirigides a la seva exparella, l’exfutbolista català Gerard Piqué com ara: «‘Tanto que te las dabas de campeón y cuando te necesitaba diste tu peor versión" o "entendí que no es culpa mía que te critiquen, yo sólo hago música, perdón que te sal-pique’».
Va encara més enllà i no deixa lloc a dubtes sobre les seves intencions quan diu «‘esto es pa' que te mortifique, mastica y traga, tragues y mastiques’» i «‘Las mujeres ya no lloran, las mujeres facturan’». Amb aquestes frases i algunes més de la seva nova cançó, Shakira és tendència.
- DIJOUS A LES 11.15 Concert des de Viena
- Incendi mortal Així és Crans-Montana, l’exclusiva estació alpina sacsejada per la tragèdia de Cap d’Any
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- Incendi mortal Així és Crans-Montana, l’exclusiva estació alpina sacsejada per la tragèdia de Cap d’Any
- Entrevista Pedro A. Martínez, professor: «Aprendre matemàtiques amb manga pot fer-ho des d’un nen de 10 anys fins a una persona de 70»
- Nova controvèrsia Els conductors rebutgen l’obligatorietat de la balisa V16 i en qüestionen l’ús: «Són millors els triangles»
- Tradició musical Nézet-Séguin firma un Concert de Cap d’Any brillant i enèrgic
- FUTBOL Els comptes del Barça i el Reial Madrid, a examen: mateixa despesa en sous, un deute incomparable
