25 anys després
Johnny Depp dirigirà una pel·lícula produïda per Al Pacino

Johnny Depp dirigirà una nova pel·lícula, titulada ‘Modigliani’, 25 anys després de rodar ‘The Brave’, va avançar aquest dilluns el mitjà especialitzat The Hollywood Reporter.
El film, que començarà a rodar-se a Europa la pròxima primavera, està coproduït per Al Pacino i el seu repartiment encara no ha sigut revelat.
La trama del film, basada en l’obra teatral de Dennis McIntyre, explica les turbulències en la vida de l’artista Amedeo Modigliani durant la segona dècada del segle XX fins a convertir-se en una llegenda de la pintura i escultura italiana.
«La vida de Modigliani va tenir grans dificultats, però també un triomf final. Es tracta d’una història universalment humana amb què tots els espectadors poden identificar-se», va declarar Depp, segons la informació de The Hollywood Reporter.
L’obra teatral original serà adaptada per Jerzy i Mary Kromolowski i tornarà a unir a la producció Al Pacino i l’iranià Barry Navidi, una parella que va treballar de manera conjunta en pel·lícules amb una notable acollida per part de la crítica, com ‘The Merchand of Venice’ (2004) o ‘Wilde Salomé’ (2011).
Produïda per a IN.2, la branca europea d’Infinitum Nihil, la productora propietat de Depp, suposa la tornada de l’actor darrere de les cambres després del seu debut amb ‘The Brave’ (1997), un projecte en el qual Depp va dirigir Marlon Brando i també hi va actuar.
A més d’aquest projecte, el mes de juliol es va saber que l’estrella de ‘Pirates del Carib’ tornava a la interpretació tres anys després del film ‘Minamata’ per encarnar el rei Lluís XV al drama històric ‘Jeanne du Barry’, dirigit per la francesa Maïwenn Le Besco.
Depp busca tornar a la normalitat professional després del mediàtic judici que va enfrontar a la seva exparella, l’actriu Amber Heard, i en el qual un jurat va determinar que aquesta havia difamat l’actor en una columna d’opinió publicada al diari ‘The Washington Post’ en què deia haver sigut víctima de violència domèstica.
El tribunal va considerar que tres afirmacions de Heard en aquest article eren falses, havien aconseguit «malícia real» i li va exigir que compensés Depp amb 10 milions de dòlars per danys i perjudicis i amb 350.000 dòlars per danys punitius.
Notícies relacionadesPer la seva banda, l’intèrpret va ser condemnat a pagar 2 milions a causa d’unes declaracions del seu advocat, Adam Waldman, en les quals acusava Heard d’haver fabricat una «notícia falsa».
Ara, l’actor de ‘Sweeney Todd’ sembla haver trobat empara en produccions europees i amb ‘Modigliani’ torna a implicar-se en una pel·lícula sense aparèixer directament en escena, com ja va fer a ‘Hugo’ (2011) i ‘Crock of Gold: A Few Rounds With Shane MacGowan’ (2020), en les quals va estar a càrrec de la producció.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys