HBO anuncia la data d’estrena de la preqüela de ‘Joc de trons’
‘La casa del dragón’ arribarà en ple estiu

Amb un breu tuit la cadena HBO ha fet pública la data d’estrena de ‘La casa del dragón’, l’esperada preqüela de l’exitosa ‘Joc de trons’.
La informació sobre la sèrie es va coneixent amb comptagotes, i si a finals de febrer va ser George R.R. Martin, el mateix autor de la saga de llibres en què es va basar la sèrie original, qui revelava que els nous continguts del seu aclamat univers es veurien en pantalla aquest mateix any, ara ha sigut la cadena de televisió nord-americana que ha especificat que la seva estrena tindrà lloc a l’agost, concretament el dia 22.
Orfes de novetats des que ‘Joc de trons’ es va acabar el 2019, la legió de seguidors d’aquesta saga està d’enhorabona ja que els 10 episodis que tindrà la primera temporada de ‘La casa del dragón’ estan gairebé llestos. En qüestió de mesos, que per a molts es faran llargs, podran veure-la a les pantalles.
Notícies relacionades‘La casa del dragón’ és una preqüela de ‘Joc de trons’, i els fets tenen lloc 300 anys abans del que vam veure en la sèrie original. Aquesta preqüela es basa en la novel·la ‘Foc i sang’, llibre que George R.R. Martin va publicar el 2018.
En el repartiment de la ficció podrem trobar actors com Olivia Cooke, Matt Smith, Emma D’Arcy o Paddy Considine. Els jocs de poder tornaran a ser l’eix central en la trama de la sèrie, amb fets que marcaran el futur de Ponent i tots els seus regnes.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»