Entrada gratuïta
Així serà la Nit dels Museus 2022 de Barcelona
Per controlar els aforaments, algunes exposicions requeriran reserva prèvia per poder accedir a les exposicions

La Virreina. José Martos
La Nit dels Museus celebra la seva edició número16 aquest dissabte 14 de maig, després que l’anterior es veiés marcada per les restriccions del coronavirus. Aquest any, nou espais nous, 120 exposicions i més de 60 activitats gratuïtes estaran disponibles per a aquelles persones que vulguin disfrutar de sis hores de cultura als 75 equipaments que obriran les seves portes.
Reserves a cost zero
El control dels aforaments, imprescindible per a un correcte funcionament de la logística, obliga molts dels museus que obriran les seves portes a sol·licitar als seus visitants que reservin les entrades amb temps. Es pot destacar que aquest tràmit no tindrà cap cost per als interessats.
Notícies relacionades📅 Tens plans la nit de dissabte 14 de maig?
— Barcelona Cultura (@bcncultura) 8 de mayo de 2022
📢 Te'n proposem un de molt especial, de 19 a 01 h, visita les exposicions dels 🏛️ #museus de la ciutat a la #NitdelsMuseusBCN!
🎟️ L'entrada és gratuïta, però, alguns equipaments necessiten reserva prèvia.
🌐 https://t.co/sLS8QWga5Y pic.twitter.com/ACf0Rrehlg
Per això, l’Ajuntament de Barcelona recomana accedir als portals web dels museus inclosos en la iniciativa, agrupats en aquesta llista, per informar-se sobre si és necessari concertar cita prèvia o no. En cas que així sigui, els usuaris hauran de completar la seva compra (per zero euros) a la mateixa pàgina, obtenint així el passi preferent a l’exposició en qüestió.
Varietat en els horaris
Els espais patrimonials, exposicions temporals i col·leccions permanents seran totalment accessibles al llarg de la nit de dissabte, concretament entre les 19.00 i les 01.00 hores. Per a molts dels centres culturals que requereixin reserva prèvia, les franges amb els horaris per realitzar la visitaapareixeran durant el procés d’adquisició de les entrades.
- Previsió meteorològica ¿Quants dies ens queden d’onada de calor?
- Auge de l’autoconsum Desconnexió del sistema elèctric: es dispara la instal·lació de plaques solars per pagar 12 euros al mes de llum
- Mesures anticrisi Abonaments gratis de Renfe: ¿Com es pot fer el registre per obtenir el bitllet gratuït per a trens de Rodalies a Catalunya?
- Els Mossos detenen un jove de 19 anys El robatori de 600 metres de fibra òptica suspèn l’alta velocitat entre Madrid i Barcelona
- FESTIVAL EN LA PRESENTACIÓ El Barça de Lewandowski s’exhibeix en el Gamper
- Estalvi energètic Regular la temperatura i apagar aparadors, les primeres mesures que entren en vigor aquest dimecres
- EL LLIBRE DE LA SETMANA Neil Gaiman, el príncep de les històries
- Conflicte a l’est d’Europa Guerra Rússia-Ucraïna avui: última hora i totes les claus de la invasió, en directe
- Rodríguez Achutegui «S’han de descartar una invasió de competències de comunitats al decret d’estalvi energètic»
- Pren-t’ho en sèrie ‘Sandman’: el còmic infinit de Neil Gaiman arriba per fi a la pantalla