D’un infart
Mor l’arquitecte Luis Alonso, autor de la reforma d’Arenas de Barcelona
L’arquitecte Luis Alonso ha mort aquesta nit a Santiago de Xile als 66 anys a causa d’un infart.
Alonso havia anunciat al juliol que tornava a treballar a Barcelona després d’una etapa de vuit anys a Santiago per impulsar la «vivenda flexible i la promiscuïtat funcional» a la capital catalana i reivindicar el paper de responsabilitat social de l’arquitectura, segons va declarar llavors als periodistes.
Alonso, que va fundar el 1978, al costat de l’arquitecte Sergio Balaguer, el despatx Balaguer y Arquitectos Asociados, ha desenvolupat més de 700 projectes a Espanya, Xile, Colòmbia, els EUA, el Perú, el Brasil, Kazakhstan, Ucraïna, el Marroc, Algèria i Qatar, inclosos la reforma del centre comercial Arenas de Barcelona i la Vila Olímpica per als Jocs Olímpics de Rio de Janeiro.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Mobilitat Ambient de confusió i crispació entre els viatgers de Rodalies a Sants: «No entenc gaire bé què està passant»
- Servei amb alta demanda Europa, davant el repte comú de l’obsolescència de les xarxes ferroviàries
- Recerca Els assajos clínics amb antidepressius exclouen a entre un 30% i un 50% de la població, segons un estudi
- FUTBOL Les penyes de l’Espanyol anuncien una protesta pels arbitratges
- BÀSQUET El Barça cau per primera vegada a casa i el Tenerife entra a la Copa
