Estrelles a Barcelona
Johnny Depp i Isabelle Huppert assistiran al BCN Film Fest
El certamen se celebrarà entre el 15 i el 23 d’abril a la capital catalana
Els actors Johnny Depp i Isabelle Huppert figuren entre els convidats que assistiran presencialment a la pròxima edició del BCN Film Fest, que tindrà lloc a Barcelona entre el 15 i el 23 d’abril.
A més d’aquestes dues estrelles del cine internacional, el certamen ha anunciat aquest dimecres que també visitaran la mostra Fernando Trueba, Javier Cámara, Fernando Colomo, Clara Lago, Toni Acosta, Karra Elejalde, Kiyoshi Kurosawa, Carmen Chaplin, Marta Buchaca, Quim Àvila i David Selvas, entre altres. En la cinquena edició del Festival Internacional de Cine de Barcelona-Sant Jordi (BCN Film Fest), Johnny Depp i Andrew Levitas presentaran ’El fotógrafo de Minamata’; Isabelle Huppert i Jean-Paul Salomé ‘Mamá María’; Fernando Trueba i Javier Cámara ‘El olvido que seremos’; Steven Bernstein ‘Last Call’; Mariana Barassi i Clara Lago ‘Crónica de una tormenta’ i Fernando Colomo, Karra Elejalde, Toni Acosta i Quim Àvila ‘Poliamor para principiantes’.
Notícies relacionades💥💥💥💥
— BCN Film Fest 2021 (@BCNFilmFest) 7 de abril de 2021
Johnny Depp e Isabelle Huppert visitarán el #BCNFilmFest2021 para presentar "El fotógrafo de Minamata" y "Mamá María", respectivamente.
15-23 abril 2021https://t.co/QUruHhAiSi
2,90 euros/entrada@cinesverdibcn pic.twitter.com/8IgRKE7aZO
Els directors Kiyoshi Kurosawa (’La mujer del espía’), Massoud Bakhshi (’Yalda, la noche del perdón’) i Philippe Falardeau (’Sueños de una escritora en Nueva York’) hi participaran de manera telemàtica, així com el director Nicolas Winding Refn (’Demasiado viejo para morir joven’, ‘Drive’), que finalment no podran viatjar a Barcelona a causa de la pandèmia, però es mantindran les activitats previstes en format virtual.
La cinquena edició del BCN Film Fest, que aquest any concedeix el seu premi d’honor a la productora Isona Passola, es desenvoluparà als Cinemes Verdi, l’Institut Français, CaixaForum i Casa Seat. L’organització ha assegurat que complirà totes les mesures sanitàries i de seguretat i el màxim d’aforament previst que marqui la llei en el moment de la celebració del festival.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata