Crisi al sector
L’esperit de Razzmatazz: un any ballant sol
La sala barcelonina publica un vídeo que commemora l’últim concert celebrat un dia com avui del 2020

9 de març del 2020. Era un dilluns quan Louis Tomlinson, membre de One Direction, es destapava com a solista a la sala Razzmatazz. Era un dia especial per a l’artista britànic, ja que era l’inici de la seva gira mundial. Es van vendre totes les entrades. I es va fer el concert, amb la gent dempeus, junts o molt junts, sense mascareta i sense res de tot el que ara està interioritzat en cada un.
I a Razzmattaz, com a tantes altres sales de Barcelona, no hi va haver més concerts. L’avenç del coronavirus, l’estat d’alarma, el confinament decretat i les restriccions posteriors perennes al sector cultural i de l’oci nocturn han fet que el club del carrer Almogàvers no hagi tornat a obrir. Algunes del seu al voltant, com la Rocksound, ha sigut demolida.
Notícies relacionadesAixí, aquest 9 de març es compleix un any de l’últim concert a Razzmattazz, i la sala ha decidit enviar un missatge «esperançador» a través d’un vídeo titulat ‘Razzmatazz spirit will never die!’. En les imatges es pot veure l’«esperit», un llençol blanc amb vida pròpia, per diversos racons de la coneguda sala: des dels camerinos, les barres, l’escenari o les escales.
Publicat a les xarxes socials de Razzmatazz, adjunten un petit missatge: «Avui es compleix un any del nostre últim concert. Des d’aleshores, tots hem passat un any molt dur, però aquest és un missatge esperançador, seguim aquí i creiem fermament que la cultura és segura i esperem tornar a disfrutar-la al més aviat possible. ¡Us trobem molt a faltar! Gràcies per seguir allà i per totes les mostres de recolzament rebudes durant aquest últim any».

- La T.I.A contra el narcotràfic L’as a la màniga d’Ibáñez: arriba l’últim Mortadel·lo, un còmic inèdit i ‘perdut’ des de fa 10 anys
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Sector bancari El món empresarial català conté la respiració davant el final de l’opa
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- ¿Ningú vol dimissions?
- El Govern es desvincula per complet d’Ábalos
- Tempesta judicial i política Una empresa de Panamà demana cita a Ábalos per expandir negoci
- Tempesta judicial i política L’empresària que va assegurar haver portat efectiu a Ferraz es reafirma
- context Corruptes i corromputs
- Regals, viatges i pensions alimentàries