Balañá tanca temporalment els cines Aribau i Gran Sarrià
La cadena mantindrà obertes la resta de cines (Arenas, Bosque, Glòries i Balmes) de dimecres a diumenge

El Grup Balañá tancarà de manera temporal a partir de dilluns els cines Aribau i Gran Sarrià i mantindrà obertes les sales de la resta –Arenas, Bosque, Glòries i Balmes– de dimecres a diumenge per la prolongació de les restriccions per la pandèmia de coronavirus, la situació actual del sector i el retard d’estrenes previstes per a pròximes setmanes.
Segons ha informat aquest dimecres en un comunicat, aquests tres motius «no han fet possible mantenir totes les sales obertes», com estava previst, i ha anunciat la programació de tres cicles per garantir una àmplia oferta de pel·lícules a partir d’aquest divendres.
En el primer, amb pel·lícules oscaritzades, com ara ‘La llista de Schindler’, ‘Paràsits’ i ‘Joker’; en el segon, amb clàssics dels 80 i 90, com ara ‘ET’, ‘Els Goonies’ i ‘Jurassic Park’, i en el tercer, cinc pel·lícules de Christopher Nolan.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»