el negoci d'aquest servei

Spotify compra la companyia de tecnologia per a 'podcasts' Megaphone

El gegant suec paga 200 milions d'euros per aquesta firma especialitzada en la inserció de publicitat en els programes

FILE PHOTO: Headphones are seen in front of a logo of online music streaming service Spotify,  February 18, 2014 REUTERS/Christian Hartmann//File Photo

FILE PHOTO: Headphones are seen in front of a logo of online music streaming service Spotify, February 18, 2014 REUTERS/Christian Hartmann//File Photo / Christian Hartmann (REUTERS)

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Spotify ha anunciat la compra de la companyia de tecnologia per a ‘podcasts’ Megaphone. El gegant suec de serveis de ‘streaming’ d’àudio en pagarà gairebé 200 milions d’euros. Megaphone, fins ara propietat de la companyia d’inversions nord-americana Graham Holdings, està especialitzada en serveis per a ‘podcasts’ que, entre altres coses, faciliten la inserció de publicitat en els programes.  «Spotify serà una gran llar per a Megaphone», ha assenyalat en un comunicat el president i conseller delegat de Graham Holdings, Timothy J. O’Shaughnessy. 

L’adquisició suposa un pas més en la forta aposta pels ‘podcasts’ que està portant a terme Spotify, que en els últims dos anys ha aconseguit Gimlet Media, Anchor FM o The Ringer i que compta ja amb gairebé 2 milions de ‘podcasts’ integrats al seu servei de ‘streaming’. 

Segons l’empresa sueca, un 22% dels seus 320 milions d’usuaris actius mensuals escolten ‘podcasts’. Megaphone és la successora de la productora de contingut en àudio Panoply i ara centra el seu negoci a facilitar la producció i la inserció de publicitat a altres creadors amb una tecnologia que insereix anuncis quan es descarrega un ‘podcast’, cosa que permet dirigir la publicitat de forma més específica per a cada oient. 

Notícies relacionades

En una nota, Spotify va assegurar que l’adquisició de Megaphone és el següent pas en l’expansió del seu negoci de ‘podcasts’, sobretot després d’haver llançat aquest any el seu propi servei d’inserció de publicitat. 

Segons l’empresa, amb les seves pròpies tecnologies i les de Megaphone podrà oferir als creadors de ‘podcasts’ eines perquè puguin aconseguir més ingressos pel seu treball. 

Temes:

Spotify