APAGADA MUSICAL
Manel és un grup de 12 persones sense ingressos
Radiografia de la situació de l'agència de 'management' Fina Estampa
zentauroepp50949527 icult200319163034 /
De dimensions reduïdes, Fina Estampa és l’oficina de ‘management’ i contractació de Bremen, Manel, Maria Arnal i Marcel Bagés, Joan Garriga, Mishima, Enric Montefusco, Quimi Portet, Sisa i Nacho Umbert. Comptant només els molt optimistes 15 dies d’alarma decretats pel Govern, Fina Estampa ha perdut dues actuacions de Manel, quatre d’Enric Montefusco, una de Mishima i tres de Joan Garriga als Estats Units.
Manel són quatre músics i cinc tècnics; Enric Montefusco són quatre músics i dos tècnics; Mishima són cinc músics i quatre tècnics; Joan Garriga són quatre músics i dos tècnics. ¿Per quant cal multiplicar a escala nacional? Fa vertigen només de pensar-ho.
Notícies relacionades«Per sort som una estructura petita», diu Gerardo Sanz, director de Fina Estampa. Tres persones per afegir a la llista de ‘caiguts’. «Ens estem preparant per a un mínim d’un mes i mig sense ingressos», afegeix. Un mínim.
Hi ha una inversió ja feta als concerts cancel·lats. En temps i publicitat i reserves d’hotels, per exemple. L’assegurança no contempla en la clàusula de força major la situació actual. I, és clar, no s’està venent ni una entrada per a les actuacions previstes més enllà del confinament inicial i que ara mateix pengen d’un fil (gastat). Maria Arnal i Marcel Bagés havien de presentar el seu nou espectacle al Sónar. «Ja ho veurem», diu Sanz.
- Salut Bellvitge descobreix una nova malaltia genètica del neurodesenvolupament similar a l’autisme
- Les causes de l’excap del Govern Pujol esgrimeix "marcadors d’Alzheimer" davant el tribunal
- Sixena demana suspendre el concert de Rosalía al MNAC, nova polèmica per les pintures murals
- Els suports que van conduir Trump a la victòria s’erosionen
- Al centre logístic BCN8 Desapareixen a Sabadell 3.767 paquets d’Amazon valorats en 200.000 euros en un enviament d’Alemanya a Espanya
- La realitat dels autònoms davant la jornada de 37,5 hores: “Treballo 14 hores al dia i encara em falta temps”
- 'Primera' família Neixen tres cries de llop entre l'Empordà i la Garrotxa: és la primera reproducció a Catalunya gairebé 100 anys després
- Suposada estafa Més d'una vintena de comunitats de Viladecans denuncien la seva administradora després que hagin desaparegut els seus estalvis
- PRESUMPTES MALTRACTAMENTS Les famílies de l'escola d'educació especial de Blanes retreuen a la direcció que no els informés de la investigació
- Sixena demana suspendre el concert de Rosalía al MNAC, nova polèmica per les pintures murals
