'SIN TIEMPO PARA AMAR'
L'estrena de James Bond es retarda fins al novembre pel coronavirus
El llançament al Regne Unit del film número 25 de la saga, previst fins ara per al 2 d'abril, passa al 12 de novembre
undefined52629822 files in this file photo taken on february 28 2020 a woma200304190810 /
L’estrena de la nova pel·lícula de la saga de James Bond ‘Sin tiempo para amar (No time to die’), s’ha retardat des de l’abril fins al novembre, segons van informar aquest dimecres els seus productors, després que diversos clubs de fans del popular agent secret demanessin postergar el llançament per temor de l’epidèmia de coronavirus.
Metro-Goldwyn-Mayer (MGM), Universal i els productors de la cinta Michael G. Wilson i Barbara Broccoli van anunciar a través de Twitter que «després d’una acurada avaluació del mercat cinematogràfic mundial, l’estrena de ‘Sin tiempo para amar’ es retardarà fins al novembre del 2020».
El llançament al Regne Unit del film número 25 de la saga, previst fins ara per al 2 d’abril, passa al 12 de novembre, mentre que l’estrena mundial, que inclou els Estats Units, es posposa del 8 d’abril al 25 de novembre.
Els fundadors de dos dels clubs de fans més populars de James Bond van publicar aquesta setmana una carta oberta als productors de la pel·lícula en la qual demanaven que es retardés la sortida al mercat de la cinta protagonitzada per Daniel Craig.
«És el moment de posar la salut pública per davant de les agendes del màrqueting», assenyalava aquesta missiva.
El coronavirus d’origen xinès que s’ha expandit per nombrosos països ha infectat ara per ara gairebé 95.000 persones al món i ha provocat prop de 3.200 morts.
- Anagennisi Tour Aarón Martínez, l’adolescent que fa art amb un boli Bic, estrena la seva primera exposició
- Oposicions Ho diu el BOE: per a aquestes oposicions amb sous de 1.500 euros només demanen l’ESO
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Venerar la Moreneta Com serà la visita del Papa a Montserrat: proximitat amb els fidels en el camí a la basílica
- Pintura Paula Bonet denuncia un nou atac a la seva galeria d’art després de l’absolució del seu assetjador
