CRÍTICA DE CINE
'La casa del terror': una 'creepy' i joiosa atracció de fira
Musiquetes infantils, serres mecàniques, màscares de pallasso, una casa plena de portes sense sortida i bones dosis de 'gore' donen forma a aquest passatemps de terror
Sis amics volen passar la nit de Halloween en una atracció turística a tall de casa del terror amagada al mig del bosc. El que no saben és que està regentada per una banda de psicòpates amb el cos modificat i que aquest espai ple de trampes mortals es convertirà en una ratera. El tàndem format pels directors Scott Beck i Bryan Woods sap com treure partit de tots els elements característics del cine de terror per extreure’n el seu component més lúdic. Musiquetes infantils, serres mecàniques, màscares de pallasso, una casa plena de portes sense sortida i bones dosis de ‘gore’ donen forma a aquest passatemps ‘creepy’ amb referències que ens porten de Tobe Hooper a Wes Craven o Rob Zombie.
La casa del terror ★★★
Direcció: Scott Beck i Bryan Woods
Repartiment: Katie Stevens, Will Brittain, Lauryn Alisa McClain, Andrew Caldwell, Shazi Raja
Títol original: ‘Haunt’
País: Estats Units
Durada: 92 minuts
Any: 2019
Gènere: Terror
Estrena: 15 de novembre del 2019
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Guardiola, a prop de firmar el divorci
- Entrevista amb Anna Bacardit Càncer de mama metastàtic amb menys de 30 anys: «Mai em vaig trobar malament, per això no ho esperava»
- Successos Tres detinguts per atracar un banc a Camarles