CRÍTICA DE CINE
'Un pequeño favor': 'Noir' a tot color
La successió de diàlegs enèrgics i enginyosos no aconsegueix amagar la falta de substància general de la història de la pel·lícula de Paul Feig
Un pequeño favor explora amb alegria i a estones de forma inquietant els estereotips femenins del cine negre, i en el procés combina al·lusions temàtiques a títols com a Perdición (1944), Vertigen (D’entre els morts) (1958) i una ambientació que versiona Douglas Sirk. L’enrevessat embolic de fantasmes passats, identitats secretes i tendències piròmanes que el director Paul Feig planteja es podria considerar suada si no fos perquè està plantejada amb tant sentit de l’humor, però la successió de diàlegs enèrgics i enginyosos no aconsegueix amagar la falta de substància general de la història. És una pel·lícula de dues hores que es fa substancialment més llarga.
Un pequeño favor ★★★
Direcció: Paul Feig
Repartiment: Anna Kendrick, Blake Lively, Henry Golding, Dustin Milligan
Títol original: 'A simple favor'
País: Estats Units
Durada: 117 minuts
Any: 2018
Gènere: Comèdia, 'thriller'
Estrena: 28 de setembre del 2018
- En plena jornada electoral El FC Barcelona estrenarà la nova Grada d'Animació 'Gol 1957' aquest diumenge contra el Sevilla
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio Khamenei ha triat la fugida endavant
- Cita musical al Garraf El Petit de Cal Eril obrirà el Vida Festival de Vilanova i la Geltrú amb un concert especial
- Entre 2010 i 2018 Mercè Conesa rep la Medalla d'Or de Sant Cugat del Vallès per la seva etapa com a alcaldessa
- Entrevista | Sebastià d'Arbó Periodista, director de cinema, escriptor i psicòleg Sebastià d'Arbó: "Quan la meva àvia s'estava morint se'm va aparèixer per acomiadar-se de mi. Això passa entre persones que s'estimen"
