CRÍTICA DE CINE
'Searching', una trampa vistosa
El que comença sent una reflexió enginyosa sobre la manera com la tecnologia condiciona les nostres relacions més íntimes va degenerant gradualment cap a una intriga criminal genèrica i manipuladora
Searching intenta generar quantitats considerables de suspens traient punta a dues de les grans ansietats modernes: la primera és que passem massa temps enganxats als nostres gadgets; la segona, que els pares no saben realment què fan els seus fills. Explicat des de la perspectiva d’una successió de pantalles d’ordinador i smartphone, el que comença sent una reflexió enginyosa i absorbent sobre la manera com, per bé o per mal, la tecnologia condiciona i complica fins i tot les nostres relacions més íntimes, va degenerant gradualment cap a una intriga criminal genèrica i manipuladora, recolzada tant en una sèrie de girs suats com en algunes de les trampes més gracioses del gènere.
Searching ★★★
Direcció: Aneesh Chaganty
Repartiment: John Cho, Debra Messing, Michelle La, Sara Sohn
Títol original: 'Searching'
País: Estats Units
Durada: 102 minuts
Any: 2018
Gènere: Thriller
Estrena: 29 de setembre del 2018
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- TRIBUNALS La justícia reactiva la investigació de la mort d’Andic
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Científic de prestigi Manel Esteller deixa l’Institut Josep Carreras després d’una auditoria per presumptes irregularitats
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- NEGA QUALSEVOL POLÈMICA Hansi Flick, sobre Lamine Yamal: «té una actitud molt professional, en la seva vida privada no m’hi fico»
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?