CRÍTICA DE CINE
'Las grietas de Jara': suspens ben apuntalat
El director Nicolás Gil Lavedra compon una pel·lícula d'intriga que pren les formes del relat criminal per llançar una recargolada mirada entorn de la insatisfacció del gènere humà
Las grietas de Jara ★★★
Direcció: Nicolás Gil Lavedra
Repartiment: Óscar Martínez, Joaquín Furiel, Soledad Villamil, Sara Sálamo, Santiago Segura, Zoe Hochbaum
Països: Argentina
Durada: 94 minuts
Any: 2017
Gènere: 'Thriller'
Estrena: 13 de juliol del 2018
El cine argentí torna a adaptarClaudia Piñeiro després de‘Las viudas de los jueves’o‘Betibú’a través d’un relat que posa de manifest un dels temes preferits de l’autora: què s’amaga darrere de la superfície, què oculten les aparences. Així, una esquerda en una paret es converteix en una metàfora de tot allò que la societat prefereix tapar però que està a només un cop de martell perquè surti a col·lació. És a dir, la hipocresia, l’ambició, la mesquinesa i la descomposició moral. El director Nicolás Gil Lavedra compon una pel·lícula d’intriga que pren les formes del relat criminal per llançar una recargolada mirada al voltant de la insatisfacció del gènere humà.
- Al Fòrum Municipalisme de EL PERIÓDICO i Prensa Ibérica Balmón crida a construir més habitatge per apaivagar la frustració social: "Si no ho fem bé, això serà una bomba"
- Detingut l'agressor de la pallissa de Sant Joan de Vilatorrada
- Estatut Marc Fracàs de la segona reunió entre Sanitat i els sindicats: els metges tornaran a la vaga del 27 al 30 d’abril
- Un home cau per una finestra a Manresa després d'una discussió a la llar
- Sanitat Epidèmia d’alopècia entre les adolescents: l’ozempic, les dietes i el 'clean look', les seves causes
