ART AMB POLÈMICA
El CCCB exposarà la instal·lació 'Presos polítics'
L'obra de Santiago Sierra arribarà a la institució després de passar pel Museu de Lleida

jgarcia42238740 graf5860 madrid 21 02 2018 fotograf a tomada ayer 20 2 180223185856 /
Presos polítics a l'Espanya contemporània, la instal·lació de Santiago Sierra retirada d'ARCO la setmana passada va camí de convertir-se en una de les peces d'art contemporani més exhibides o cobejades. Aquest dimarts el Centre de Cultura Contemporània (CCCB) ha anunciat que també acollirà l'obra per exposar-la.
La decisió "s'emmarca dins d'un dels eixos de reflexió permanent del CCCB sobre la relació entre llenguatges, veritat i política que s'han realitzat o estan programades per a aquest curs", afirma la nota enviada per la institució. L'exposició serà a la primavera, després que la peça hagi lluït al Museu de Lleida, on arribarà el dia 7 i s'estarà fins al 22 d'abril.
Ahir, dilluns, Presos polítics a l'Espanya contemporània es va presentar, amb enrenou mediàtic, a Madrid, a la Fundació Estudis Llibertaris Anselmo Lorenzo, i dijous viatjarà a València per ser exposada a l'Octubre Centre de Cultura Contemporània (OCCC).
- Política Junts i el PSOE es van reunir dilluns després del ‘no’ d’Illa al referèndum
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- Nadal Barcelona encendrà els llums de Nadal cinc dies abans que l’any passat amb un espectacle “molt entranyable”
- Cribratge de càncer de mama El País Valencià no va trucar a 90.000 dones que s’haurien d’haver fet una mamografia el 2024