RUMBA THRASH
El vídeo de l'homenatge de Metallica a... Peret
La banda californiana va incloure 'El muerto vivo' en el seu repertori al Palau Sant Jordi
Hi havia expectació entre els fans de Metallica congregats dimecres al Palau Sant Jordi Palau Sant Jordi per saber si la llegendària banda californiana de thrash metal es despenjava durant el concert amb alguna versió sorpresa d'un grup local. Ho havia fet a Madrid, on dissabte, al WiZink Center, va brindar una esforçada lectura del clàssic himne d'Obús 'Vamos muy bien' i on dilluns va repetir la jugada amb 'Los rockeros van al infierno' de Barón Rojo.
S'esperava, doncs, una nova visita al patrimoni heavy espanyol, però no hi va haver tal cosa. Metallica va preferir aquesta vegada retre homenatge a una icona de la música barcelonina: Peret. Va ser a mig concert quan el guitarrista i cantant James Hetfeld va anunciar "una mica de rumba catalana" i, secundat en les veus pel baixista Robert Trujillo (que xampurreja l'espanyol) i a la guitarra per Kirk Hammet va atacar una versió d'El muerto vivo El muerto vivo(composició de Guillermo González Arenas que Peret va popularitzar a Espanya). Tota la parròquia metallera va corejar la cèlebre tornada "no estaba muerto / estaba de parranda").
- L’incendi de Paüls marca el pitjor inici d’estiu des del 2010
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes
- Compareixença al Congrés Sánchez es presenta com un «polític net», rebutja llançar la tovallola i ofereix als socis l’«impuls més gran contra la corrupció»
- El rugit del foc que arrasa "el territori que estimes"
- El president del Sabadell descarta recolzar l’opa del BBVA
- L’Ecofin relaxa les regles fiscals per augmentar la despesa en defensa
- L’Audiència obre diligències a Netanyahu per l’assalt al vaixell de la flotilla de Gaza