CONCERT El 20 DE SETEMBRE
Els irlandesos U2 tornen a Madrid després de 13 anys d'absència
Les entrades surten a la venda el 26 de gener

jgarcia41137221 icult grupo u2 foto anton corbijn171201120830
La banda irlandesa U2 tornarà a actuar a Madrid després de 13 anys sense fer-ho el 20 de setembre com a part de la seva gira europea Experience+Innocence, segons ha confirmat avui la promotora de concerts Doctor Music.
La gira, per a la qual encara es podrien anunciar més dates, també recalarà a Alemanya, França, Portugal, Itàlia, Dinamarca, els Països Baixos, el Regne Unit i Irlanda.
Les entrades per al concert de Madrid, que tindrà lloc al WiZink Center, sortiran a la venda el 26 de gener.
- Festivitat local estesa El dia festiu ‘secret’ de mig Catalunya: més de 100 municipis fan festa aquest dilluns de setembre
- Telecomunicacions La xarxa de Yoigo s’apaga per sempre: què canvia per als clients
- "Si accepto la plaça, passaré cinc hores diàries al tren"
- Igualada i Manresa seran punts de trobada d'una nova plataforma de cites ràpides en català per buscar l’amor de proximitat
- Anàlisi Puigdemont podrà tornar en el primer trimestre del 2026 sense risc a ser detingut
- BAIXA AMB RECANVIS El Barça perd Balde per una lesió muscular
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- LA NOVA TEMPORADA El futbol espanyol explota noves vies d’ingressos per reduir la seva dependència de la TV i els traspassos
- Salut mental El 15% dels adolescents espanyols confessen que han intentat suïcidar-se
- Cimera a Bèlgica Puigdemont nega davant Junts haver abordat els Pressupostos de Sánchez amb Illa