Mishima avança el primer 'single' del seu nou àlbum, 'Ara i res'
La primera cançó, 'Qui més estima', està disponible a les xarxes, i el disc es publicarà el 5 de maig
Tres anys després del seu últim àlbum, 'L’ànsia que cura', Mishima torna amb un nou disc en què es proposen perseverar en l'"exercici de depuració de la forma" que van iniciar amb l'anterior. La nova gravació del grup es publicarà el 5 de maig, però ja avui ha difòs el primer 'single', 'Qui més estima' a Youtube i totes les plataformes de 'streaming' (i en descàrrega amb la compra anticipada del disc).
Notícies relacionadesGravat amb Peter Deimel al Black Box Studio d'Angers, França, 'Ara i res' és el vuitè disc del quintet format per David Carabén, Marc Lloret, Dani Vega, Alfons Serra i Xavi Caparrós, després de 'Trucar a casa. Recollir les fotos. Pagar la multa' (2005), 'Set tota la vida' (2007), 'Ordre i aventura' (2010), 'L’amor feliç' (2012) i 'L'ànsia que cura' (2014). Segons la nota distribuïda per la discogràfica del grup, The Rest is Silence, aquest sona ara "més descregut i al mateix temps més romàntic, més nu però també més sentit, més accessible però també més literari, amb esclats més lluminosos al costat d'atmosferes més llòbregues".
El disc es reestrenarà en directe el 29 d'abril al festival Strenes de Girona i el 3 de maig a Madrid, abans de la seva presentació oficial l'1 de juny al Primavera Sound de Barcelona.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026