HOMENATGE
El singular recordatori de les 'viudes' de Flavià
Els amics del desaparegut actor i còmic publiquen una original esquela per commemorar el primer aniversari de la seva mort

zentauroepp24700686 170320101324
Les 'viudes' de Pepe Rubianes, igual que fan des de fa vuit anys, des de la mort del còmic el 2009, van publicar l'1 de març una entranyable esquela plena d'humor als diaris recordant-lo. Aquest dilluns, quan es compleix un any de la mort del seu col·lega i amic Carles FlaviàCarles Flavià, han fet el mateix amb l'actor i presentador, que també va ser, abans de morir, una de les 'viudes' de Rubianes.
A les dues esqueles d'aquest any, les 'viudes' -Joan Gràcia, Joan Manel Serrat, Joan Lluís Bozzo, María Rosales, Pep Molina, Lucila Aguilera, Manel Pousa i Josep Parramon- han evocat els dos actors. En la d'aquest 20 de març escriuen: "Fa un any que et vas independitzar de nosaltres sense haver convocat referèndum. Segur que amb Rubianes és cada dia una festa, però aquí et trobem a faltar, Flavià. Necessitem la teva provocació, la teva contundència i la teva brutal humanitat, alhora que no trobem a ningú que cobreixi l'enorme buit que ens vas deixar, bandarra".
Notícies relacionadesEn la que fa 20 dies van publicar en memòria de Rubianes, li deien: "Pepe, no saps el que t'estàs perdent. Les notícies nostres de cada dia, causa permanent de vergonya, serien per a tu (i per al Flavià, que es va entestar a pirar amb tu), pura amargura en forma de broma amb què escopir als faedors de tant disbarat, I, el pitjor, és que no hàgiu deixat escola".
L'esquela del Flavià en el dia de la seva mort ja era exemple de l'humor que li havia definit en vida: "Capri, 'c'est fini'. Als meus 70 anys no he de preocupar-me pel futur. Ni residències, ni carret empès per peruà. El meu futur immediat és Sancho de Ávila".
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"