ADÉU A UNA ICONA DE LA MÚSICA POP
Consternació en el món de la música per la mort de George Michael
"He perdut un amic, el més gentil i generós, i un artista brillant", Elton John
"Adéu amic. Un altre gran artista que ens deixa. ¿Se'n pot anar a la merda d'una vegada aquest 2016?", escriu Madonna

michael5
La mort de George Michael, als 53 anys, en "període nadalenc", segons ha informat el seu representant, ha suposat un cop per a tots els seus fans i per als seus amics. Entre aquests, Elton John, Bryan Adams i Madonna han sigut alguns dels que han expressat la seva consternació a través de les xarxes socials, en què el cantant britànic ha sigut 'trending topic'. Madonna ha maleït en un missatge l'any 2016 com a tràgic per a la música i ha recuperat un vídeo de quan li va entregar a Michael un premi a la gala MTV de l'any 1989.
"Estic profundament consternat. He perdut un amic estimat, el més gentil i generós, i un artista brillant. Els meus pensaments estan amb la seva família i amb tots els seus fans", ha afirmat el cantant britànic Elton John a través d'Instagram.
"RIP George Michael. No m'ho puc creure. Un cantant increïble i un home adorable, massa jove per deixar-nos", ha assenyalat el rocker canadenc Bryan Adams a través de Twitter.
RIP George Michael. I can't believe it. Such an incredible singer and a lovely human being, far too young to leave us #georgemichael
— Bryan Adams (@bryanadams) 25 de diciembre de 2016
"Has donat al món un regal increïble. ¡Quin talent! ¡Quina pèrdua!", ha escrit al seu compte de Twitter La Toya Jackson, cantant i germana de Michael Jackson, una altra icona que se'n va anar massa aviat. "Et seguirem estimant", ha afegit en un missatge en què ha inserit una foto de George Michael amb una cita d'una de les seves composicions: "Mai tindràs pau mental fins que no escoltis el teu cor".
Notícies relacionadesRIP George Michael. I can't believe it. Such an incredible singer and a lovely human being, far too young to leave us #georgemichael
— Bryan Adams (@bryanadams) 25 de diciembre de 2016
"¡Adéu, amic meu! Un altre gran artista que ens deixa. ¿Se'n pot anar a la merda d'una vegada aquest 2016?, ha publicat Madonna en al·lusió a la desaparició, aquest any 2016, de Prince, David Bowie o Leonard Cohen. En el seu missatge, Madonna ha inserit un vídeo del moment en què, el 1989, li va entregar a Michael un premi MTV. Madonna el va fer pujar a l'escenari després de llançar-li aquest missatge, compost amb els títols d'algunes de les seves cançons: "George, vull el teu sexe. Així que sigues la meva figura paterna i tindré fe si hem de viure sense res".
També ha al·ludit al 2016 com a any tràgic per a la música el grup britànic Duran Duran, contemporani de Wham!. "2016. Perdem una altra ànima talentosa. Tot el nostre amor i compassió per a la família de George Michael", ha tuitejat la banda.
2016 - loss of another talented soul. All our love and sympathy to @GeorgeMichael's family. pic.twitter.com/3h4xqEDXR9
— Duran Duran (@duranduran) 25 de diciembre de 2016
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Dol als fogons Mor Montse Guillén, la pionera que va triomfar als EUA amb la cuina catalana
- BCN busca la fórmula per insuflar una nova vida a la seva plaça més dura
- Religió Mor Francesc, el papa que va arribar de «la fi del món» i que ha volgut portar l’Església al segle XXI
- ‘Tot el camp és un clam...’
- Oferta d’ocupació El treball que sempre havies somiat: 1.000 euros a la setmana per provar platges i explicar-ho
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Dol a l’Església catòlica Conclave per a l’elecció de nou papa: què és i quan comença
- Dol a l’Església ¿Què passa ara després de la mort del papa Francesc? Aquest és el protocol
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"