UNIVERS MARVEL
Arriba l'espectacular tràiler de 'Spiderman: Homecoming'
La pel·lícula amb Iron Man i Spiderman junts s'estrenarà el juliol de l'any que ve
Tràiler de ’Spiderman: Homecoming’ oficial i en castellà, que s’estrenarà el 7 de juliol del 2017. /
"És l'oportunitat de demostrar-me a mi mateix el que valc". Spiderman ja és aquí. L'espectacular i esperat tràiler de 'Spiderman: Homecoming', en què el superheroi aràcnid de Tom Holland inicia la seva carrera en solitari a l'univers cinematogràfic de Marvel... amb la companyia d'un inoblidable mentor com Tony Stark (Robert Downey Jr.), que ja el va fitxar per al seu equip a 'Civil War' i va obsequiar la seva fidelitat amb algunes millores.
Aquests nous 'gadgets' són una mena d'ales de teranyina que Peter Parker utilitza per combatre el crim i honrar l'última voluntat del seu oncle Ben. I entre els seus enemics, en aquest brutal tràiler oficial hi trobem de tot: des de lladres de bancs d'estar per casa amb la màscara dels Venjadors (una altra clara referència a la connectivitat entre personatges de La Casa de les Idees) fins al seu primer gran rival: el Voltor, un dels dolents més clàssics de les vinyetes a qui donarà vida irònicament Michael Keaton després d'interpretar Birdman en l'oscaritzada pel·lícula d'Alejandro Iñárritu i haver sigut Batman el 1989.
Marvel va aprofitar el xou de Jimmy Kimmel, el presentador de la pròxima gala dels premis Oscar, per mostrar un dels tràilers més esperats de l'horitzó cinematogràfic per als fans del gènere de superherois. Una ocasió ideal, tenint en compte el to relaxat i humorístic que sol acompanyar les produccions de La Casa de les Idees en sintonia amb el programa del còmic i, més encara, amb tot el que compti amb Peter Parker, el juvenil i ingenu superheroi creat per Stan Lee i Steve Ditko.
SPIDERMAN TORNA A CASA
Notícies relacionadesAmb Holland, Keaton i Downey Jr., el repartiment el completen Marisa Tomei, que dóna vida a la tia May; i Zendaya, que serà Michelle. També hi haurà Michael Barbieri, que encarnarà Jason, el millor amic de Peter; Angourie Rice, que donarà vida a Betty Brandt, i Tony Revolori, que serà Flash Thompson. Garcelle Beauvais, Tiffany Espensen, Tyne Daly, Hannibal Buress, Isabella Amara, Jorge Lendeborg Jr. i J. J. Totah són altres noms del repartiment.
La pel·lícula està previst que s'estreni el 7 de juliol de l'any que ve, en la Fase 3 de les pel·lícules de l'univers cinematogràfic Marvel.
- Tecnologia humana La població flotant i la solitud adulta empenyen a un ‘boom’ d’‘apps’ per fer amics a Barcelona
- Balanç de la temporada alta El nombre de turistes continua creixent a Espanya, però el consum es refreda
- Meteorologia El Meteocat emet un avís de situació meteorològica de perill per intensitat de pluges a Catalunya
- Els visitants de BCN estalvien allotjant-se fora de la ciutat
- Les apps per fer amics triomfen a BCN
- La idea d’Israel
- El conflicte del Pròxim Orient França busca aliats per desplegar una missió militar internacional a Gaza
- Espanya proposa 16 mesures per augmentar la pressió sobre Israel
- ALS EUA Un congressista afirma tenir el suport per revelar arxius del cas Epstein
- Organització de Cooperació de Shanghai La Xina i l’Índia certifiquen una nova sintonia política en presència de Putin