MÀGIA DE CINE
Johnny Depp entra en l'univers Harry Potter amb 'Animals fantàstics i on trobar-los'
L'actor serà un dels protagonistes de la seqüela derivada de les aventures del nen mag creat per J. K. Rowling
La segona entrega de les aventures ambientades en la prosa de J. K. Rowling i l’univers màgic de Harry Potter ja té nou actor. /
L'actor Johnny Depp s'incorporarà a l'univers fílmic de Harry Potter i protagonitzarà la seqüela, encara sense títol, d''Animals fantàstics i on trobar-los', basada en l'obra de J. K. Rowling.
D'acord amb la informació del mitjà especialitzat Deadline, Depp serà un dels actors principals de la continuació d'aquesta cinta que està previst que s'estreni el novembre del 2018. 'Animals fantàstics i on trobar-los', la primera pel·lícula derivada de les aventures del cèlebre nen mag, arribarà als cines el 18 de novembre amb Eddie Redmayne com a protagonista, que també estarà a la segona part amb Depp.
L'aclamada autora de la saga, J. K. Rowling, i el cineasta David Yates, que van ser la guionista i el director d''Animals fantàstics i on trobar-los', repetiran en els seus respectius treballs en la seqüela d'aquest llargmetratge.
L'estudi Warner Bros, que té els drets d'adaptació al cine dels llibres de Harry Potter, planeja a més una tercera pel·lícula sobre el mateix títol, que veurà la llum el 2020. En la primera cinta, Eddie Redmayne (guanyador de l'Oscar per 'La teoría del todo') dóna vida a Newt Scamander, un viatger expert en l'estudi de multitud de criatures màgiques, la feina del qual el portarà a escriure el llibre de text que apareix en el relat de 'Harry Potter i la pedra filosofal', la primera novel·la del nen mag.
Tot i que encara es desconeix quin serà el rol de Depp, Deadline no descarta que l'actor aparegui breument amb un 'cameo' de presentació a 'Animals fantàstics i on trobar-los'.
DE 'PIRATAS DEL CARIBE' A AGATHA CHRISTIE
Amb el seu fitxatge per al món de Harry Potter, Depp afegeix una pel·lícula més a un futur pròxim carregat d'importants projectes. El maig del 2017 estrenarà 'Piratas del Caribe: La venganza de Salazar', una nova aventura del capità Jack Sparrow en què estarà acompanyat per l'actor espanyol Javier Bardem.
Notícies relacionadesAixí mateix, està confirmada la seva participació a 'Dentro del laberinto', una pel·lícula sobre els rapers Tupac Shakur i Notorious BIG; en la reinterpretació de l'obra d'Agatha Christie 'Assassinat a l'Orient Express'; així com a 'El hombre invisible', el 'remake' que prepara l'estudi Universal com a part del seu ambiciós intent per renovar els clàssics de terror i monstres dels anys 30.
Depp va actuar aquest any a 'Alícia a través del mirall', la segona part d''Alícia al país de les meravelles' (2010), de Tim Burton.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?