'El gusto es nuestro' tornarà el 13 d'octubre a Barcelona
El retrobament 20 anys després d'Ana Belén, Víctor Manuel, Joan Manuel Serrat i Miguel Ríos ha penjat el cartell de 'no hi ha entrades' per al concert de dimarts, 28 de juny, al Palau Sant Jordi
EL PERIÓDICO anticiparà la venda d'entrades d'aquest nou concert a partir de dimecres, 29 de juny

fcasals33548317 icult el gusto es nuestro160415162241
La gira del 20è aniversari de l’espectacle El gusto es nuestro, que tornarà a reunir als escenaris Ana Belén, Víctor Manuel, Joan Manuel Serrat i Miguel Ríos, fa avui una primera escala a Barcelona, al Palau Sant Jordi, amb el cartell de No hi ha entrades ja penjat (amb l’excepció d’uns quants seients de visibilitat limitada encara disponibles). L’aforament no ha sigut suficient, ni tampoc el dels altres concerts que les quatre estrelles oferiran a Catalunya aquest estiu. Per això la promotora The Project va anunciar ahir una nova data, també al Palau Sant Jordi, per al 13 d’octubre. La taquilla on line d’EL PERIÓDICO (a la web: entrades.elperiodico.cat) anticiparà la venda de les localitats per a aquest segon concert a partir de demà dimecres, 29 de juny, a les 8.00 hores.
Notícies relacionadesDesprés de completar l’aforament dels dos concerts al Barclaycard Center de Madrid i el recital de Barcelona, els nous espectacles anunciats ahir –el 13 d’octubre a Barcelona i el 27 d’octubre a Madrid– tindran caràcter de final de gira. A pesar d’això, els seguidors catalans dels quatre músics tenen abans dues oportunitats més de veure el xou durant aquest estiu: el 22 de juliol al festival Castell de Peralada (estan esgotades les entrades més econòmiques, de 90 euros, i les de platea central, però encara queden entrades en cinc zones, amb tickets entre 175 i 260 euros) i el 7 d’agost al parc del Pinaret de Cambrils, en el marc del 42è Festival Internacional de Música de Cambrils (entre 80 i 160 euros).
ÈXITS DE FA DÈCADES / En el repertori d’aquest retrobament tornaran a sonar els mateixos temes que fa dues dècades van atraure més de 500.000 espectadors en una gira que va quedar recollida en un disc i un devedé supervendes: temes com Hoy puede ser un gran día, España camisa blanca, Bienvenidos, Solo pienso en ti, Cantares, Mediterráneo, La puerta de Alcalá, Año 2000, Santa Lucía, Asturias, El hombre del piano, Fiesta, Lucía, Blues del autobús, Luna i Contamíname. Acompanyaran els cantants un grup de 14 músics, amb Ricard Miralles, David José i Kitflus al piano i als teclats.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán