Assassinada la cantant de 'The voice' Christina Grimmie mentre firmava autògrafs a Florida
L'atacant li va disparar al cap i es va suïcidar després d'un concert a Orlando

La cantant nord-americana Christina Grimmie ha sigut assassinada d'un tret al cap, aquest divendres a la nit hora local, mentre firmava autògrafs després d'oferir un concert al Plaza Live d'Orlando (Florida).
Segons el departament de policia d'Orlando, l'assassí va ser reduït pel germà de la víctima però al veure que no es podia escapar es va suïcidar disparant-se a ell mateix. El sospitós, que la policia encara no ha identificat, portava dues pistoles.
Christina Grimmie, una noia de 22 anys de New Jersey, va ser la tercera classificada en l'edició del 2014 del 'talent show' 'The voice', de la cadena NBC.
Temes:
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- La fuga d’agost del 2024 Sallent reconeix que els Mossos no van sospesar la fugida de Puigdemont
- Baròmetre municipal La vivenda supera la inseguretat com a principal problema dels barcelonins
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Tempesta judicial i política L’empresonament de Cerdán noqueja Sánchez, que no pot desviar el focus
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Tall de llum Una avaria deixa 1.200 abonats sense electricitat durant tota la nit a Barcelona
- Investigació Detinguts dos homes a Las Palmas per les filtracions de dades sobre ministres
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Estiu Les millors cremes solars per a aquest estiu: informe de l’OCU