POLÈMICS PREMIS DEL CINE
Dani Rovira: "No m'ha valgut la pena presentar els Goya"
El còmic, que inicia avui el rodatge de '100 metros', està dolgut "per totes les crítiques, menyspreus, insults, acusacions i decepcions" de la gala

Dani Rovira /
L'actor malagueny Dani Rovira va dir aquest dimarts través del seu compte de Twitter que després de les "crítiques" rebudes per la seva presentació a la gala de la 30a edició dels premis Goya, encara que no ha esmentat quines, no li ha "valgut la pena" presentar-la.
"Després de totes les crítiques, menyspreus, insults, acusacions i decepcions, he de dir que no m'ha valgut la pena presentar els premis Goya". Amb aquestes paraules Rovira (Màlaga, 1980) ha manifestat el seu malestar per les crítiques manifestades a les xarxes socials i als mitjans de comunicació.
Tras todas las críticas, desprecios, insultos, acusaciones y decepciones, he de decir que no me ha merecido la pena presentar @PremiosGoya
— Dani Rovira (@DANIROVIRA) 9 de febrero de 2016
Molts tuiters anònims i també cares conegudes, com el periodista de La Sexta Jordi Évole, han expressat a Twitter la seva solidaritat amb Rovira i l'han animat a no deixar de presentar els premis del cine l'any que ve:
Pues yo quiero que la vuelvas a presentar @DANIROVIRA!!! Un abrazo enorme! Y pasa olímpicamente del tiro al plato... https://t.co/6R2pQd5YCs
— Jordi Évole (@jordievole) 10 de febrero de 2016
MESTRE DE CERIMÒNIES PER SEGONA VEGADA
Després d'aquest tuit, l'actor i presentador, que exercia per segona vegada com a mestre de cerimònies de la gala de la festa del cine espanyol, ha penjat un altre comentari en què avança que se "submergirà" en la "preciosa aventura" de participar en la pel·lícula '100 metros', del director Marcel Barrena.
Ahora me sumergiré en esta preciosa aventura. Intenten ser felices. ❤️ pic.twitter.com/BQTtljUx7m
— Dani Rovira (@DANIROVIRA) 9 de febrero de 2016
ALTRES CRÍTIQUES
A banda del presentador, la gala també ha rebut crítiques al no permetre passar per l'alfombra vermella a alguns nominats, com el guionista Borja Cobeaga, nominat a millor guió original per 'Negociador', que no va desfilar, igual que la resta de guionistes, per l'alfombra vermella d'aquests guardons del cine espanyol.
Cobeaga va avançar que Antonio Resines, president de l'Acadèmia de Cine, li havia demanat "disculpes" després que destapés la seva indignació de la mateixa manera que ho ha fet Rovira, a través de Twitter.
#Goya2016 No hay alfombra roja para guionistas nominados. Si lo sé vengo en chandal. @almaguionistas @bloguionistas
— Borja Cobeaga (@borjacobeaga) 6 de febrero de 2016
Resines, segons ha explicat el guionista, li ha justificat aquesta absència del gremi de guionistes perquè l'organització de la cerimònia és "un desgavell".
NOU PROJECTE DE ROVIRA
El rodatge de la comèdia dramàtica '100 metros', que protagonitza Rovira, es prolongarà durant set setmanes en diferents localitzacions de Barcelona.
La cinta està produïda per Filmax i està basada en la història de Ramón Arroyo, a qui, després d'haver sigut diagnosticat d'esclerosi múltiple als 30 anys, li van dir que no seria capaç de caminar ni 100 metres. Gràcies al seu afany de superació i a l'ajuda de la seva família, Ramón es va preparar per a la prova esportiva més dura del planeta.
Notícies relacionadesAl repartiment també hi apareixen Karra Elejalde, juntament amb Alexandra Jiménez, María de Medeiros, David Verdaguer, Clara Segura i Andrés Velencoso.
'100 metros' estarà dirigida per Marcel Barrena, nominat al Goya i guanyador del premi Gaudí per 'Món petit', documental en què ja va demostrar la seva sensibilitat per explicar històries humanes.
- Aquesta és la foto més cotitzada de l’estiu: qui l’aconsegueixi pot guanyar una fortuna
- Cultura popular Sant Roc i el Cós del Bou de Tarragona: la centenària festa major del barri més petit que té els gegants més antics de Catalunya
- Salut El nou centre privat Hospital Viamed de Tarragona obre portes i rep els primers pacients
- Succés La Guàrdia Urbana de l’Hospitalet salva la vida a un nadó que no respirava
- PRESENTARÀ UNA PROPOSICIÓ NO DE LLEI El PP proposa desbloquejar terreny per construir més de nou milions d’habitatges