Foo Fighters cancel·len la seva actuació a BCN després dels atemptats de París
La promotora Live Nation informarà la setmana que ve sobre la devolució dels diners de les entrades
U2 suspèn les actuacions que tenia previstes per dissabte i diumenge a París
La banda nord-americana Foo Fighters ha cancel·lat aquest dissabte els concerts de la gira europea que li quedaven i que incloïa concerts a Torí, París, Lió i Barcelona (el 19 de novembre) després de la cadena d'atemptats a la capital francesa.
En un comunicat al Facebook de la banda, el grup ha assegurat que amb "profunda tristesa i sincera preocupació per tothom a París" es veuen forçats a cancel·lar els quatre concerts que els restaven a Europa.
"A la llum d'aquesta violència sense sentit, el tancament de les fronteres i el dol internacional, no podem seguir en aquest moment. No hi ha una altra manera de dir-ho. Això és una bogeria i fa pudor. Els nostres pensaments i oracions estan amb tots els que van resultar ferits o van perdre un ésser estimat", ha assegurat la banda.
La promotora Live Nation ha assegurat que la setmana que ve informarà sobre la devolució dels diners de les entrades del concert de Barcelona.
El concert previst dijous al Palau Sant Jordi havia esgotat les entrades i s'emmarcava dins de la gira europea de presentació de 'Sonic highways'.
U2 CANCEL·LA A PARÍS
La banda U2 havia d'actuar a París dissabte 14 i diumenge 15, a l'Accor Hotels Arena, en uns concerts que anaven a gravar per a la cadena HBO. Aquest dissabte, la banda irlandesa va anunciar la cancel·lació de les dues actuacions. "Amb consternació i commocionats seguim el desenvolupament dels esdeveniments a París", va indicar la banda liderada per Bono a la seva pàgina web. "Estem destrossats per la pèrdua de vides en el concert d'Eagles of Death Metal i els nostres pensaments i oracions estan amb la banda i els seus fanàtics", van afirmar els músics. "Esperem i resem perquè tots els nostres fans a París estiguin sans i estalvis", van afegir.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»