CÒMIC
El Saló del Manga esgota les entrades per a tot el cap de setmana
L'organització de la fira anuncia que ja no es poden comprar tiquests per a dissabte i diumenge
Les entrades per al diumenge 1 de novembre del XXI Saló del Manga de Barcelona, que comença aquest dijous, s'han esgotat. Segons ha anunciat Ficomic, l'organització del festival de la historieta japonesa, ja no es poden adquirir entrades per al cap de setmana després que la setmana passada també s'esgotessin les del dissabte 31.
Ficomic avisa que no es vendran entrades per a dissabte i diumenge a les taquilles de la fira després d'haver-se esgotat en la venda anticipada, que va començar el 2 de juliol.
Les invitacions per als 'cosplayers' que vagin caracteritzats de Super Mario Bros del divendres 30 d'octubre també s'han esgotat.
Temes:
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 70.048, segon premi de la Loteria de Nadal 2025
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 79432, primer premi, el Gordo de la Loteria de Nadal 2025
- Els votants de Sánchez se’n van amb Vox
- Festes Viu un Nadal de somni per a tota la família als Pirineus catalans amb activitats gratuïtes, tallers i concerts: només al desembre
- Hola Netflix, adeu cines El final d’una era en el cine: així van ser les dues setmanes més convulses al Hollywood del segle XXI
- IRTA-CReSA L’auditoria del Govern considera «segur» el laboratori d’on se sospita que va sortir el brot de pesta porcina
- ¿Què han votat els teus parents en les eleccions d’Extremadura? Mapa de resultats carrer a carrer
- SORTEIG DE NADAL 2025 El Gordo premia hotelers que van alimentar els bombers en els incendis de Lleó: «Ho hem sabut a l’anar a donar menjar a les vaques»
