CÒMIC
El Saló del Manga esgota les entrades per a tot el cap de setmana
L'organització de la fira anuncia que ja no es poden comprar tiquests per a dissabte i diumenge
Les entrades per al diumenge 1 de novembre del XXI Saló del Manga de Barcelona, que comença aquest dijous, s'han esgotat. Segons ha anunciat Ficomic, l'organització del festival de la historieta japonesa, ja no es poden adquirir entrades per al cap de setmana després que la setmana passada també s'esgotessin les del dissabte 31.
Ficomic avisa que no es vendran entrades per a dissabte i diumenge a les taquilles de la fira després d'haver-se esgotat en la venda anticipada, que va començar el 2 de juliol.
Les invitacions per als 'cosplayers' que vagin caracteritzats de Super Mario Bros del divendres 30 d'octubre també s'han esgotat.
Temes:
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Els rebesnets del Sabadell no van a l’opa
- Successos Troben un cadàver esquarterat en una maleta al costat d’un contenidor a Vilanova i la Geltrú
- La policia acorrala el Tren de Aragua per evitar que s’instal·li a Espanya
-
Amb la col.laboració de Banc Sabadell
- Descobreixen el sorprenent origen dels primats: no van sorgir en selves tropicals
- Adeu feliç Brindis sorpresa al Born per acomiadar Juan Viso, el quiosquer emblemàtic del barri: «És part de la nostra identitat»
- Experiència prèmium a la Garriga Els creadors d’Horrorland munten Winterland: el primer parc 100% immersiu dedicat al Nadal
- Festa de la Rosa Sánchez dona per fet que «renovarà» el sistema de finançament en aquesta legislatura: «Serà bo per a Catalunya i per al conjunt del país»
- Canvi de temps El temporal descarrega amb força a Catalunya i causa incidències en carreteres, trens i aeroport