TAQUILLA 'ON LINE'
Prevenda exclusiva del segon concert de Joaquín Sabina a Barcelona
EL PERIÓDICO anticipa la venda d'entrades del nou recital de la gira '500 nits per a una crisi
Després d'esgotar les 15.000 localitats del dia 22 de desembre, el cantautor d'Úbeda actuarà també dimarts, dia 23
EL PERIÓDICO és l'únic punt de venda per al segon concert de Sabina a Barcelona abans que dilluns s'obrin la resta de taquilles 'on line'. La web del diari anticipa durant dos dies aquesta venda perquè els seus lectors es puguin assegurar entrades en totes les categories i tinguin opció d'escollir les millors ubicacions.
Notícies relacionadesDes de la capçalera de la web o a través de la URL http://sabina.elperiodico.com es pot accedir al sistema de venda, on des de les 10.00 de dissabte, 18 d'octubre, ja estarà operativa l'opció de compra per al recital de Joaquín Sabina del dia 23 de desembre al Palau Sant Jordi.
Els preus i les categories són els mateixos que en el concert del dia anterior, i van des dels 33,70 euros fins als 190,70 euros dels Golden Tickets, que donen accés a la zona vip del Palau Sant Jordi. També hi ha entrades de 46.20 euros, 60.70 i 69.70 euros, depenent de la zona del recinte. Totes les localitats del concert són numerades.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Apunt Camí de l’urinari
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
- Tsygankov ressuscita un Girona que aconsegueix sortir del descens
- El PSOE, a la baixa en plena crisi i el PP s’estanca, segons el CIS
